Jump to content

Stor variasjon på pris Raymarine ev-150 autopilot ?

Rune.f

Recommended Posts

Hei, hva mener dere om dette....

Når det søkes på pris på Raymarine ev-150 leverer de fleste den for 23990kr, når båt skal settes inn hos båtforhandler for montering så skal de ha 29000kr, konfronterte de med dette, jeg sa da at de fikk kjøpe der den var billigst da 6000kr er penger for de fleste, får da til svar at de er Raymarine forhandlere å at dette er prisen.

Hvordan er dette mulig ? andre Raymarine forhandlere kan vel ikke selge 6000kr billigere enn en annen Raymarine forhandler....eller ?

Har lyst å bruke denne båtforhandleren/verkstedet da de har gjort bra arbeid/service for meg tidligere men synes dette var veldig stor prisforskjell i prosent.

Går ut fra at hovedimportør av et merke setter samme utsalgspris til alle forhandlere.

Rune.f skrev for 14 timer siden:

billigere enn en annen Raymarine forhandler....eller ?

Klart de kan.

Ser ned til 18 uten pumpe på nett.

Sender en 3 - 4  mail og ber om tilbud, er min erfaring at det er mer å hente  enn nettprisen.

Be om tilbud med rorføler i samme  slengen da er det mer å hente.

Ser mange må ettermontere rorføler, det blir dyrt .

Ferdig montert da slipper en å kjøpe de kabler. som mangler.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...