Windy37GM Startet 1.Juli.2003 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2003 Endelig sa selger ja. 1997 modell Skarpnes 9100 som har vært en drøm i snart 2 år blir vår om en uke (fort dere Skandiabanken). Dieselmotor (Mercruiser) fikk vi også, så dette blir moro. Vi gleder oss hemningsløst til lange turer i Oslofjorden og på svenskekysten. Klarte bare ikke å la være :-) Erik, snart kaptein på Ace 2 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Sveinb Svart 1.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2003 Gratulerer! Flott båt du har kjøpt deg! Jeg så en sånn båt i Helgeroa for noen uker siden. Virkelig en drøm!! God sommer i nyinnkjøpt skute! Svein Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 1.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2003 Gratulerer så mye med ny båt Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Ludde Svart 1.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2003 Gartulerer med kjempeflott båt. Skjønner godt at du teller dager... Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Sinus_nor Svart 2.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2003 Følger også opp med gratulasjoner. Husker selv kilingen i kroppen når jeg ventet på min nye båt i påsken 03. Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 3.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2003 Grattis, Gleder meg til å se den nye skuta di, eller er det fortsatt ØKH som er skipsreder. Håper vi snart kan nyte en ankerdram ombord Hilsen Kapteinen på Eos, som har fått en større båt å dra på ferie sammen med. NB! Nå er vel trefotsyken kurert Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 3.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2003 Gr NB! Nå er vel trefotsyken kurert Er det kurerbart da??? :cheers:Gratulerer med ny båt. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 4.Juli.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2003 Yepp :-) Nå holder det for mange år fremover. I tillegg er dette drømmebåten og har vært det en stund. Drar for å hente den på lørdag/kjører hjem mandag. Detta er moro.. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.