Brumm Startet 19.November Link til dette innlegget Startet 19.November Jeg har en sprayhood som behøver rep. Klarer ikke å finne kalesjemaker sentralt i Oslo. Har fått anbefalt ASO kalesjemaker i Bærum, men lurer på om det er noen nærmere Oslo som kan ta jobben? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 20.November Link til dette innlegget Svart 20.November Brumm skrev On 19.11.2025 at 11.10: men lurer på om det er noen nærmere Oslo Tror ikke en skal forvente å finne de på Karl Johans gate. En ringerunde er lurt. kalesjemaker på Bryn Salmakere i Konows gate, Brynsveien , Tornsangerveien , Tvetenveien , Ryenstubben ,Hovfaret , Filipstadveien , Kristian Augusts gate og i Frognerveien . Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Brumm Svart 20.November Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November Aha, jeg må altså søke etter ordet salmaker (og ikke kalesjemaker) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 20.November Link til dette innlegget Svart 20.November Brumm skrev for 4 timer siden: Aha, jeg må altså søke etter ordet salmaker Ser også Hovfaret 6 BestMarin har seilloft Det skulle stått seilmaker / seilloft , Men noen salmaker reparerer kalesjer. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.