ter-av Startet 29.Januar.2006 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2006 Vi var i Son og koste oss en solrik, men kald lørdag. Fra lang avstand observerte vi en liten plastsnekke operere som isbryter for å hjelpe en båtkollega ut fra sin islagte bås. En stemningsfylt dag. Se Isbryter-adagio på MorMajor. Båteieren fortalte meg etterpå at han ikke har hatt båten på land på to år, og at han nyter flotte vinterdager i Oslofjorden. De fleste av oss andre må tøye båtfoten litt til...... ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Fenix Svart 29.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2006 Disse filmene dine har jeg stor glede av! Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 29.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2006 (redigert) Bare lurer litt: Hva slags redigeringsprogram bruker du? Hvordan får du Mediaplayer til å "spille" på hjemmesiden din? mvh M. Redigert 29.Januar.2006 av Marna (see edit history) Sitér dette innlegget Marna Link to post
Baltic Svart 29.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2006 Den fungerte jo som en virkelig isbryter,- løfter seg opp på isen og tyngden av båten brekker isen. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 29.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2006 Hvordan får du Mediaplayer til å "spille" på hjemmesiden din? Hei. Jeg kikket litt på koden hans for å gjøre det samme selv. Her et eksempel på html kode du kan sette inn: <embed src="gynger2.wmv" width="320" height="280" autostart="true"> For å se dette eksemplet, klikk her (meg som nybakt pensjonist) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
avsluttet Svart 29.Januar.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2006 den gyngestolen tipper jeg du setter til side når du får båten på sjøen Lars H Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 29.Januar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2006 Bare lurer litt: Hva slags redigeringsprogram bruker du? Hvordan får du Mediaplayer til å "spille" på hjemmesiden din? mvh M. Hei Marna Redigeringsprogrammet jeg benytter mest heter Aodbe Premiere Pro. Hender imidlertid også at jeg bruker MS MovieMaker - f. eks til å hente ut stillbilder fra opptak. Du spør om hvordan jeg får Mediaplayer til å spille på hjemmesiden. Hvis jeg forstår deg rett spør du om hvordan videosnutten vises i et eget vindu på selve hjemmesiden? Jeg benytter online.no's modulsystem som ligger i abonnementet. Koder altså intet i HTML selv - og kan faktisk ikke gi deg noen annen "oppskrift". mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.