Jump to content

VIDEO: "Isbryter" i Son

ter-av

Recommended Posts

Vi var i Son og koste oss en solrik, men kald lørdag. Fra lang avstand observerte vi en liten plastsnekke operere som isbryter for å hjelpe en båtkollega ut fra sin islagte bås. En stemningsfylt dag. Se Isbryter-adagio på MorMajor.

Båteieren fortalte meg etterpå at han ikke har hatt båten på land på to år, og at han nyter flotte vinterdager i Oslofjorden.

De fleste av oss andre må tøye båtfoten litt til...... :yesnod:

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Hvordan får du Mediaplayer til å "spille" på hjemmesiden din?

Hei.

Jeg kikket litt på koden hans for å gjøre det samme selv. Her et eksempel på html kode du kan sette inn:

<embed src="gynger2.wmv" width="320" height="280" autostart="true">

For å se dette eksemplet, klikk her (meg som nybakt pensjonist)

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Bare lurer litt:

Hva slags redigeringsprogram bruker du?

Hvordan får du Mediaplayer til å "spille" på hjemmesiden din?

mvh

M.

Hei Marna

Redigeringsprogrammet jeg benytter mest heter Aodbe Premiere Pro. Hender imidlertid også at jeg bruker MS MovieMaker - f. eks til å hente ut stillbilder fra opptak.

Du spør om hvordan jeg får Mediaplayer til å spille på hjemmesiden. Hvis jeg forstår deg rett spør du om hvordan videosnutten vises i et eget vindu på selve hjemmesiden? Jeg benytter online.no's modulsystem som ligger i abonnementet. Koder altså intet i HTML selv - og kan faktisk ikke gi deg noen annen "oppskrift".

mvh

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...