Jump to content

Havrand maritim båtutstyr i Kristiansand, eksisterer firmaet lenger?

P-K

Recommended Posts

Merkelig sak. Markedsfører seg som Sørlandets største nettbutikk, altså større enn Flak og Maritim..
Over 15 000 varer som kan leveres innen 24t. Og gratis levering på dagen i Kristiansands-området.
Nettsiden flommer over av uhemmet skryt, virker AI generert.

Jeg har ikke hørt om firmaet før og det har aldri vært nevnt på forumet.
Flere kommentarer om svindel og politianmeldelse på Trustpilot.

Vanligvis, dvs. for alle seriøse butikker, aktiveres ikke Klarna-kravet før delene sendes. Og de aller fleste tilbyr 30 dager faktura gjennom Klarna, sånn sett bør ikke kravet ha forfalt ennå. Gitt at du bestilte 6/11, ikke at du bestilte 7/10 og fikk kravet umiddelbart. Klarna er neppe interessert i å være assosiert med useriøse aktører heller, så det er sånn sett et håp om at de stenger ned tjenesten sin mot dem hvis det er flere som opplever det samme.

Finnes personene som står på Om oss-siden i virkeligheten?

subwoofer skrev 11 minutter siden:

Vanligvis, dvs. for alle seriøse butikker, aktiveres ikke Klarna-kravet før delene sendes. Og de aller fleste tilbyr 30 dager faktura gjennom Klarna, sånn sett bør ikke kravet ha forfalt ennå. Gitt at du bestilte 6/11, ikke at du bestilte 7/10 og fikk kravet umiddelbart. Klarna er neppe interessert i å være assosiert med useriøse aktører heller, så det er sånn sett et håp om at de stenger ned tjenesten sin mot dem hvis det er flere som opplever det samme.

Finnes personene som står på Om oss-siden i virkeligheten?

Adrian Svartdal Jacobsen - 3 roller i norsk næringsliv

Han ser nå ekte ut da.

Merkelige greier.

På havrand-maritim.no kan man søke etter produkter/produktnummer. Et helt tilfeldig utvalg av produktsøk, basert på produktnummer, gir identisk treff på produktbeskrivelse og pris hos flak.no. 

Så hva er da havrand-maritim.no? En fullt fungerende og legitim nettbutikk, som tilfeldigvis benytter samme produktnummer og har identiske priser med flak.no? Eller noe annet? Trustpilot (som ikke nødvendigvis besitter en universell sannhet) bringer noen meninger til torgs. 

Any ship can be a minesweeper. Once.

Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" !

Blir nesten religiøs av å få impuls til å titte innom forumet og åpne denne akkurat nå. Skulle akkurat til å trykke kjøp på en dings jeg trenger raskt. Havrand var klart billigst, jeg hadde tenkt å legge besparelsen i rask frakt. 

Nå velger jeg West i stedet.

A propos TrustPilot. Den er bare tilbakemeldinger fra kunder, men ganske godt sikret mot anonymitet etc. Jeg synes den er nyttig, hadde vært enda bedre med flere brukere.

Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis.

Jeg googlet dingsen, så kom de opp. De ligger på havrand-maritim.no med full funksjonalitet. Veldig fin nettside. Edit. Mye svulstig språk, ser nå at du har bemerket det, og gjettet AI. Ikke uenig.

Har nå lest anmeldelsene på TrustPilot, og leders lange svar er ikke tillitvekkende. Man kan ikke markedsføre seg som Sørlandets største maritime nettbutikk, og så skylde på stor pågang. De hadde en sjarmoffensiv i begynnelsen av november med løfte om å ordne opp, stenge butikken og komme i kapp. Så kom et par 5 stjerners anmeldelser som ligner mistenkelig på owner drops - fra venner av virksomheten.

Så har de tydeligvis åpnet igjen, og negative anmeldelser fortsetter å renne inn. Ikke for meg.

Vet ikke hvilken nettleser du bruker, jeg bruker chrome på android nettbrett. Da jeg søkte drill seilvinsj kom det opp øverst, på en vanntett rekke med blider av adapteret fra forskjellige butikker. Scrollet til høyre, så var den der. Det er vel ikke mer mystisk enn at Google finner tekst i katalogen deres?

Og der kom 176-671 meg i forkjøpet. Og linja med annonser var ikke vanntett, nei. Vannrett var den.

Screenshot_20251207_173628_Chrome.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...