Jump to content

Havrand maritim båtutstyr i Kristiansand, eksisterer firmaet lenger?

P-K

Recommended Posts

Ingar skrev for 2 timer siden:

Hadde vært interessant om noe SEO-eksperter kan forklare hvordan Havrand har klart å komme foran Temu og Seatronic på "kartplotter"...

Der har ikke jeg kompetanse. Men det er ikke helt presist at Havrand er foran. Dette er et utsnitt. Havrand er nr. 21 fra venstre. Både Temu og Seatronic har også modeller lenger til venstre, altså før Havrand.

Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis.

Jeg ble litt nysgjerrig, og har studert nettbutikken litt nærmere. Har selvsagt ikke rukket 15 000 artikler, men har hoppet litt. Bortsett fra noen artikler som er utsolgt, har de alt jeg har sett på på lager, med sending innen 24 timer. De fleste artiklene har de mange av.

De har riktignok bare et eks av sin største Furlexmodell til 49900,- igjen, men det er til gjengjeld 19 stykker som ser på akkurat nå,  og det er solgt 10 de siste 13 timene! 

410 W solcellepanel? Ikke stress, 3199 stk på lager. Pallepris 36 stk. 

Om opplysningene stemmer, sitter det løst regnet ca  150- 200 000 mennesker og ser på produkter på nettsida nå, og det solgt like mange i løpet av de siste 13 timene. Ikke rart disse gutta er på hæla. En ansatt på lageret.

Gleder meg til regnskapstall for 24, her lukter det Dine Penger og Dagens Næringsliv.

For ordens skyld. Jeg har fulgt retningslinjene, og varslet leder og eier om at vi diskuterer firmaet. 

Eierskapet virker legitimt. Jeg sendte varselet og link til denne tråden, til den eposten som er oppgitt for daglig leder - som også er 100% eler - i går kl. 22.55. Han svarte og takket for varselet kl. 22.57. Eier er lett å google.

Av de 20 på trustpilot, var det en som hadde mottatt vare. Det vil si, dersom 5 stjernes anmeldelsene er ekte, er det 4 som har mottatt. Av de som klager, er det en. Felles for de som har jobbet på for kontakt, truet med anmeldelse eller tilsyn, fått tak i han på telefon etc. er at de har fått pengene tilbake. Det virker ikke som han gjør noe før han føler seg truet. Det kan faktisk virke som at han ikke sender, og satser på at de fleste ikke gidder å følge opp. Så betaler han de få som gjør det.

Om han er opptatt av hva vi mener, følger han med her. Kanskje han poster en forklaring. Det som blir vanskelig å forklare, er de vannvittige påstandene om lagerbeholdning og solgte enheter. Jeg nøler ikke med å si at dette er i praksis svindel uansett. Hvis han vil opprette, er han nødt til stenge ned umiddelbart, og vaske hjemmesida for alt han ikke kan levere på, og som er ren bløff.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...