Olevine Svart igår klokken 17:08 Link til dette innlegget Svart igår klokken 17:08 Steihy skrev 29 minutter siden: Da jeg søkte drill seilvinsj kom det opp øverst, på en vanntett rekke med blider av adapteret fra forskjellige butikker. Scrollet til høyre, så var den der. Det samme her, også chrome. Nr 8 når jeg scrollet mot høyre Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart igår klokken 17:32 Link til dette innlegget Svart igår klokken 17:32 Steihy skrev 25 minutter siden: Ville vært interessant om noe SEO-eksperter kan forklare hvordan Havrand har klart å komme foran Temu og Seatronic på "kartplotter".... Sitér dette innlegget Link to post
subwoofer Svart igår klokken 17:40 Link til dette innlegget Svart igår klokken 17:40 Er ikke de plassene øverst der betalt for? Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart igår klokken 20:08 Link til dette innlegget Svart igår klokken 20:08 subwoofer skrev for 2 timer siden: Er ikke de plassene øverst der betalt for? Det ligger vel i overskriften Sponsored products... Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Steihy Svart igår klokken 20:24 Link til dette innlegget Svart igår klokken 20:24 Ingar skrev for 2 timer siden: Hadde vært interessant om noe SEO-eksperter kan forklare hvordan Havrand har klart å komme foran Temu og Seatronic på "kartplotter"... Der har ikke jeg kompetanse. Men det er ikke helt presist at Havrand er foran. Dette er et utsnitt. Havrand er nr. 21 fra venstre. Både Temu og Seatronic har også modeller lenger til venstre, altså før Havrand. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Steihy Svart 23 timer siden Link til dette innlegget Svart 23 timer siden Jeg ble litt nysgjerrig, og har studert nettbutikken litt nærmere. Har selvsagt ikke rukket 15 000 artikler, men har hoppet litt. Bortsett fra noen artikler som er utsolgt, har de alt jeg har sett på på lager, med sending innen 24 timer. De fleste artiklene har de mange av. De har riktignok bare et eks av sin største Furlexmodell til 49900,- igjen, men det er til gjengjeld 19 stykker som ser på akkurat nå, og det er solgt 10 de siste 13 timene! 410 W solcellepanel? Ikke stress, 3199 stk på lager. Pallepris 36 stk. Om opplysningene stemmer, sitter det løst regnet ca 150- 200 000 mennesker og ser på produkter på nettsida nå, og det solgt like mange i løpet av de siste 13 timene. Ikke rart disse gutta er på hæla. En ansatt på lageret. Gleder meg til regnskapstall for 24, her lukter det Dine Penger og Dagens Næringsliv. For ordens skyld. Jeg har fulgt retningslinjene, og varslet leder og eier om at vi diskuterer firmaet. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
176-671 Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden Må være en gasellebedrift, dette. Skal bli spennende å lese om dem i DN. Sitér dette innlegget Any ship can be a minesweeper. Once. Husk lytteplikten på kanal 16 og å holde god avstand til båt som viser "signalflagg A" ! Link to post
FLS Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Trustpilot viser at dette er svindelside dessverre. Anmeldelser av Havrand Maritim | Les kundenes anmeldelser av havrand-maritim.no. De som har gitt 5 stjerner er nok ikke til å stole på. Flere som har rapportert om bestilte og betalte varer som aldri kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 7 timer siden Link til dette innlegget Svart 7 timer siden Er det noen som har hørt om noen som har fått bestilte varer bortsett fra disse suspekte 5-stjerners rapportene? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Steihy Svart 6 timer siden Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Eierskapet virker legitimt. Jeg sendte varselet og link til denne tråden, til den eposten som er oppgitt for daglig leder - som også er 100% eler - i går kl. 22.55. Han svarte og takket for varselet kl. 22.57. Eier er lett å google. Av de 20 på trustpilot, var det en som hadde mottatt vare. Det vil si, dersom 5 stjernes anmeldelsene er ekte, er det 4 som har mottatt. Av de som klager, er det en. Felles for de som har jobbet på for kontakt, truet med anmeldelse eller tilsyn, fått tak i han på telefon etc. er at de har fått pengene tilbake. Det virker ikke som han gjør noe før han føler seg truet. Det kan faktisk virke som at han ikke sender, og satser på at de fleste ikke gidder å følge opp. Så betaler han de få som gjør det. Om han er opptatt av hva vi mener, følger han med her. Kanskje han poster en forklaring. Det som blir vanskelig å forklare, er de vannvittige påstandene om lagerbeholdning og solgte enheter. Jeg nøler ikke med å si at dette er i praksis svindel uansett. Hvis han vil opprette, er han nødt til stenge ned umiddelbart, og vaske hjemmesida for alt han ikke kan levere på, og som er ren bløff. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
mons Svart 6 timer siden Link til dette innlegget Svart 6 timer siden Lageret hans er vel kanskje eksternt - hos Flak? Hvis han har fått konto på Flak der kan han hente varene etterhvert til litt bedre pris enn hvermannsen får oppgitt og selge de videre til butikkpris? Hvis han da bare leverer til de som maser hardest har han jo en forretningside, og påstanden om stort lager holder mål..;-) Sitér dette innlegget Mons Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.