Havelle Svart Fredag 22:05 Link til dette innlegget Svart Fredag 22:05 Okkaby skrev On 6.12.2025 at 11.35: Daglig leder - 3 roller i norsk næringsliv Han ser nå ekte ut da. Kommentar fra moderator: Navn på daglig leder fjernet. Vedkommende har på profilen sin på Facebook at han jobber i Kverneland Bil Ford Kristiansand. Mulig det er utdatert, men om han fortsatt jobber der kan det hjelpe å ringe dem. Sitér dette innlegget Link to post
tacan Svart Fredag 23:19 Link til dette innlegget Svart Fredag 23:19 Er nok bare Bosse som har fått litt for mange bestillinger Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart igår klokken 09:00 Link til dette innlegget Svart igår klokken 09:00 Ser ut for at det er en kar som er kunde hos Skanbatt og Flak som handler der og selger videre. Det er vel helt lovlig og ok. Litt annerledes hvis han ikke leverer det folk har betalt ol. Selv ville jeg vært betenkt på mulighet for reklamasjoner. Hvis han handler inn som firma gir kjøpsloven han bare ett års dekning. Når han som firma selger videre til privatperson gjelder plutselig forbrukerkjøpsloven som gir utstrakte rettigheter i fem år. Hvem tror at et slikt firma finnes og skaffer nytt aggregat hvis det ryker etter 4 år? Sitér dette innlegget Mons Link to post
Okkaby Svart igår klokken 12:07 Link til dette innlegget Svart igår klokken 12:07 @mons Rammer plett her. Ser for meg det fort kan bli vanskelig med garanti/reklamasjon der i gården. Er vel ofte ned mot 6 måneder kun når firma er kunde. Menervjeg så det hos Elkjøp ene gangen. Derfor kjøpes alt inn som privatperson sjøl til firmaet mitt. Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart igår klokken 14:05 Link til dette innlegget Svart igår klokken 14:05 TomOtter skrev for 21 timer siden: Tenker det er greit med en tilbakemelding når ting har gått som det skal også selv om det tok litt lang tid. Ikke uenig i dette, forbeholdet er at du ikke aner hvor lang tid det hadde tatt dersom du ikke hadde purret. Jeg mener det er i overkant velvillig å si at dette har gått som det skal. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Steihy Svart igår klokken 14:22 Link til dette innlegget Svart igår klokken 14:22 Okkaby skrev for 2 timer siden: mons Rammer plett her. Ser for meg det fort kan bli vanskelig med garanti/reklamasjon der i gården. Er vel ofte ned mot 6 måneder kun når firma er kunde. Menervjeg så det hos Elkjøp ene gangen. Derfor kjøpes alt inn som privatperson sjøl til firmaet mitt. Firmaet er registrert, han selger ikke som privatperson og har fulle forpliktelser. Eller, forbruker har alle rettigheter. Standard dropshipping. Men når en gründer velger å presentere seg som Sørlandets største nettbutikk, og så blir overveldet av 2000 bestillinger siden oppstart, sier det noe om skjønn og logistisk kapasitet. Så dere har nok rett i at reklamasjoner i hvert fall vil ta lang tid. For meg er det uansett uinteressant med en ny dropshippingtilgang til Flak- og Skanbattkatalogene som er mye dårligere enn de tilgangene jeg hadde fra før. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
sap_2000 Svart 20 timer siden Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Steihy skrev for 5 timer siden: Firmaet er registrert, han selger ikke som privatperson og har fulle forpliktelser. Eller, forbruker har alle rettigheter. Standard dropshipping. Poenget var vel om firmaet feks legger ned eller går dukken, og sannsynligheten for det kontra Flak og Scanbat mfl. Okkaby skrev for 7 timer siden: Ser for meg det fort kan bli vanskelig med garanti/reklamasjon der i gården. Steihy skrev for 5 timer siden: Men når en gründer velger å presentere seg som Sørlandets største nettbutikk Skulle likt å se innehaver forklare den påstanden... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Steihy Svart 20 timer siden Link til dette innlegget Svart 20 timer siden sap_2000 skrev 33 minutter siden: Poenget var vel om firmaet feks legger ned eller går dukken, og sannsynligheten for det kontra Flak og Scanbat mfl. Ja, jeg var for rask på den. Har sett meg litt blind på at både Flak og Skanbatt er i nabolaget til Havrand, og tenkte kanskje det var en samarbeidsavtale. Okkaby og mons har nok helt rett. Enda større grunn til å unngå. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.