bjoris Startet 10 timer siden Link til dette innlegget Startet 10 timer siden I helgen var første tur der jeg hadde behov for lyskaster, da oppdaget jeg at den ikke lyser (ny båt i sept), bare fjernstyringen som fungerer. Ikke noe krise, men vil gjerne ha denne opp og gå. Kan det byttes pærer i disse og i såfall, kan en bytte til noe som lyser sterkere? Jeg hadde en slik i forrige båt også, og de lyser jo ikke all verden... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Hakkannen Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Ser ut som sealed beam ("pære i pære", altså lyspære inni en større form for pære), da spørs det om du får så mye kraftigere lys, om du ikke får tak i en reflektorinnsats der du kan skifte selve lyspæren i. Ser blant annet Nettbaat har som skal passe til Jabsco. Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart 8 timer siden Link til dette innlegget Svart 8 timer siden Ser ut som det er en Jabsco RC 135, disse kommer med såkalt sealed beam innsats og da kommer reflektor og pære sammen. som komplett innsats. Sitér dette innlegget Hui 900 FB m/Kad43 kompressor + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Clasg Svart 2 timer siden Link til dette innlegget Svart 2 timer siden For et par år siden sprang pæren i min Jabsco SL135. Ny pære kostede 90€!!! Jeg købte en “LED traktor projektør “ og tilpassede en ramme som jeg monterede indsatsen i. Jeg brugte den gamle ramme som skabelon. Det fungerer perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden Og de LED-lampene får en 45 W Seald Beam til å se ut som en mandarin i en mørk kjeller. Jeg har en planke med to potente 1000-metere på hver side med en kraftig LED i midten. Jeg kan ikke se at 1000-meterne lyser opp noe i det hele tatt. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 1 time siden Link til dette innlegget Svart 1 time siden Innsatsen får du tak i her bla: https://seatronic.no/jabsco-rc135-12-24v-reservepaere-reflektorinnsats Men den var dyr. Hadde nok kjent på Ali-rykningene og kikket etter noe LED-snop der for min del. Sitér dette innlegget Link to post
Clasg Svart 54 minutter siden Link til dette innlegget Svart 54 minutter siden Original pære: GE H9405 eller Wagner H9405 Den kan googles og findes på en del USA sider til 20-50 USD Eller : https://www.svb24.com/en/jabsco-replacement-bulb-for-searchlight-135-sl.html Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.