Trawler 42 Startet Søndag 13:07 Link til dette innlegget Startet Søndag 13:07 Hei godtfolk ! Det fulgte med en Geonav 7 wide på båten vi kjøpte tidligere i år. Det viser seg at den kanskje har blitt "kokt" når den har stått i festet på fly. Jeg har bare startet den opp en gang og den ser ut til å virke. Er det en slags voks fra printkortet som har lekket ut til skjermen eller noe annet ? Åpnet den og det var ordentlig klissete og seigt inni. Slik ser skjermen ut i dag. Klisset ligger rundt kantene. (det lyse området) Sitér dette innlegget Hui 900 FB m/Kad43 kompressor + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
abbor Svart Søndag 14:14 Link til dette innlegget Svart Søndag 14:14 Modellen har synligvis bonded LCD skjerm, dette er et gel lag mellom LCD og glass og/eller plast laget som er ytterst. Det brukes for å hindre kondensering mellom lagene. Varmen fra sola har sannsynligvis smeltet gelen og at den dermed har forflyttet seg. Tviler på at dette er mulig å fikse Sitér dette innlegget Link to post
Trawler 42 Svart Søndag 14:23 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Søndag 14:23 abbor skrev 5 minutter siden: Modellen har synligvis bonded LCD skjerm, dette er et gel lag mellom LCD og glass og/eller plast laget som er ytterst. Det brukes for å hindre kondensering mellom lagene. Varmen fra sola har sannsynligvis smeltet gelen og at den dermed har forflyttet seg. Tviler på at dette er mulig å fikse Takk for forklarende svar Da lar jeg den være så lenge den funker og ser om jeg kan skaffe meg en ekstra "stasjon" til den jeg har nede. Sitér dette innlegget Hui 900 FB m/Kad43 kompressor + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.