Jump to content

Pulpit

tom

Recommended Posts

Hei alle sammen.

Dette er mitt første innlegg på denne siden. Det kommer helt sikkert til å bli mange fler. For det er mye jeg lurer på.

Har en Prinsess 286, med tett pulpit i bauen. Det er vanskelig å hoppe iland fra bauen p.g.a. dette. Er det noen som vet om et verksted eller noen som har erfaring fra å bygge om pulpiter. Jeg kunne tenke meg en slags hengslet løsning.

mvh. tom

Hei alle sammen.

Dette er mitt første innlegg på denne siden. Det kommer helt sikkert til å bli mange fler. For det er mye jeg lurer på.

Har en Prinsess 286, med tett pulpit i bauen. Det er vanskelig å hoppe iland fra bauen p.g.a. dette. Er det noen som vet om et verksted eller noen som har erfaring fra å bygge om pulpiter. Jeg kunne tenke meg en slags hengslet løsning.

mvh. tom

Hei og velkommen hit! Morro at du har masse spørsmål :yesnod:

Tett pulpit er jeg enig med deg er noe herk.

Hei,

Veberg i Sarpsborg er spesialister på slikt. Har holdt på i en mannsalder.

Om de muligens har vokst seg så store at en liten omgjøringsjobb ikke er interessant vites ikke, men det koster lite å spørre.

Jeg er nok redd for at Veberg har vokst seg litt for store for slike jobber. Sist jeg snakket med Stein Veberg (det er jr ) hadde de mer enn nok med å etablere seg som leverandør til Nimbus. De leverer visst syrefast til 42 Nova tror jeg. Jeg har hørt at Barkåker tynnplate er flinke med syrefast. De ligger rett ved E18 - ikke langt fra Korni fabrikken på Barkåker

Her er kontaktinfo

Tynnplate Industri AS

Wirgenes v 3, 3157 Barkåker 33 37 66 33

33 37 66 39

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...