Rune.f Startet 23.Desember Link til dette innlegget Startet 23.Desember Tips om hvor få tsk i samt forslag til modeller mottas med takk. Tenkt til vanlig 9" plotter. Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 23.Desember Link til dette innlegget Svart 23.Desember Hej Här finns RAM fäste Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
mjo101 Svart 24.Desember Link til dette innlegget Svart 24.Desember Hei, monterte akkurat denne: https://www.maritim.no/railblaza-hexx-plotter-feste-justerbar limte den fast istede for gjennomgående bolter, ser ut til å funke bra Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart Onsdag 10:07 Link til dette innlegget Svart Onsdag 10:07 Bare å stikke innom Seatronic. Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart Onsdag 10:38 Link til dette innlegget Svart Onsdag 10:38 Det er nå trivelig at folk spør her, i stedet for å google. Bruker ram selv. GOD JUL, ALLE SAMMEN.🎅 Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Lazyjack Svart Torsdag 12:07 Link til dette innlegget Svart Torsdag 12:07 Jeg bruker RAM-feste da jeg har plotter montert inne som jeg svinger ut i nedgangsåpningen når jeg seiler eller går for motor. Sitér dette innlegget Link to post
Raymond_J Svart 23 timer siden Link til dette innlegget Svart 23 timer siden Laget meg et feste av PC skjermfeste fra Kjell og Co. Billig og bra så langt. Flerleddet sli at jeg får det flatt mot skott, og får vridd det rundt slik at det stjeler minst mulig plass i nedgangen. Sitér dette innlegget Link to post
lr-80 Svart 22 timer siden Link til dette innlegget Svart 22 timer siden Med dette RAM-festet bruker vi plotteren i landskap- eller portrettmodus og kan snu den til hvor vi sitter, inkludert når vi ligger bakoverlent på cockpitbenkene for å se «teve». Husk C-ball for å få det stødig nok. (overraskende hvor godt en 10" skjerm fungerer til film med en skikkelig Bluetooth-høyttaler) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 21 timer siden Link til dette innlegget Svart 21 timer siden RAM fester er anvendelige, bare kjøp rett dimensjon i forhold til vekta til det som skal henge på. Er nok ekstra viktig i en hurtiggående båt. https://www.hurtlegear.com.au/blog/ram-mounts-ball-sizes-weight-capacities/ Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Rune.f Svart 20 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Takker igjenhar googlet i forkant uten å finne den perfekte, men Ove T ga meg det jeg letet etter, denne... "RAM Single Swing Arm Mount System Vertical" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.