motor0 Startet Søndag 22:04 Link til dette innlegget Startet Søndag 22:04 Hei jeg holder på med en volvo penta md7 b vet noen hvor jeg kan få tak i diesel pumpe Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart Mandag 06:41 Link til dette innlegget Svart Mandag 06:41 Stikk innom Kambo Marina, de har destruert mange mindre båter. Sitér dette innlegget Link to post
motor0 Svart Mandag 20:50 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Mandag 20:50 Takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart Tirsdag 20:36 Link til dette innlegget Svart Tirsdag 20:36 motor0 skrev On 4.1.2026 at 23.04: Hei jeg holder på med en volvo penta md7 b vet noen hvor jeg kan få tak i diesel pumpe Er vel så enkelt som å gå inn på delekatolgen til VP å finne OE delenummer for så google det. Sitér dette innlegget Link to post
motor0 Svart Tirsdag 20:40 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Tirsdag 20:40 Takk for tips🤩 Sitér dette innlegget Link to post
J-Å Svart igår klokken 10:38 Link til dette innlegget Svart igår klokken 10:38 fødepumpe 21134777 Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 58 minutter siden Link til dette innlegget Svart 58 minutter siden Fødepumpe eller høytrykkspumpe? Sitér dette innlegget Link to post
motor0 Svart 57 minutter siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 57 minutter siden Høytrykk 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.