Nikk Startet 5.Januar Link til dette innlegget Startet 5.Januar Alderen merkes, og heller ikke denne julen fikk jeg nye madrasser til seilbåten. Det ser derfor ut til at jeg må ut i markedet og kjøpe disse selv. Er det noen her ute som har en formening/brukererfaring om hvor komfortable Comfortmadrassen fra Hansen Protection er? De benytter noe som kalles Celsius skum i toppen og i overmadrassen som visstnok skal gjøre underverker for en sliten rygg i en for tung kropp. Hansen Protection strør ikke rundt seg med brukererfaringer, men sier at Viknes benytter deres madrasser og de er tilsynelatende fornøyde..... Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart Fredag 10:51 Link til dette innlegget Svart Fredag 10:51 Kona modifiserte ny Jysk ( gold 5 cm )overmadrass i vår Viknes. Skar til og kortet inn trekket. Kom vel på ca 20% av prisen Viknes skal ha. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart Lørdag 17:37 Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:37 Litt av problemet med modifisering er å skjære i skumgummi. Her kan jeg anbefale en gammeldags brødkniv av denne typen. Kan fint skråskjære etter skroget: https://www.computersalg.se/i/1106790/kenwood-kn650-elektrisk-kniv-100-w-vit?utm_source=googlefeed&utm_medium=11117339-husholdning-små-el-køkkenudstyr-ani-brødknive&utm_campaign=kenwood&utm_content=0&gad_source=1&gad_campaignid=23432291987&gbraid=0AAAAADG1AM691XzH29iv8EXwKIn_u4rNk&gclid=CjwKCAiAjojLBhAlEiwAcjhrDg2iKE2M8DqycnsePwBJ_I3GrpdjqEnB9x18RkUCMtdo6fhpzWpC7hoCmhMQAvD_BwE Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart Lørdag 17:41 Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:41 Kjøpte formsydd over-madrass av https://bystene.no/ Disse lager det meste på mål. Veldig fornøyd. Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Nikk Svart Lørdag 23:18 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 23:18 ByStene skal sjekkes ut. Ser ut til å være et godt alternativ til Hansen Protection. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.