Skorgenesa Startet Onsdag 20:13 Link til dette innlegget Startet Onsdag 20:13 Hei, Kjøpte ny båt i høst og har ikke fått testet bademulighetene enda men jeg ser jo at det kan by på problemer å komme seg opp av denne stigen som er under daviten til ribben. Utrekkbar stige midt under daviten som står på forlenger ut fra badeplattformen. Noen med lignende erfaring? Løsningen blir vel å flytte den ut på styrbord side slik jeg ser det. Steffen Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart Fredag 16:22 Link til dette innlegget Svart Fredag 16:22 Skorgenesa skrev On 7.1.2026 at 21.13: Noen med lignende erfaring? Løsningen blir vel å flytte den ut på styrbord side slik jeg ser det. Viktig at du kommer opp av vannet selv når ribben står i krybba. Klarte ikke å løse dette på en god måte på vår båt, så løsningen ble å kutte ut jolle Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
Skorgenesa Svart Fredag 16:42 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Fredag 16:42 Du får kjøpt løs badestige til jolla hvis du er bekymret for det. Sitér dette innlegget Link to post
Blouberg Svart Fredag 17:00 Link til dette innlegget Svart Fredag 17:00 Skorgenesa skrev 10 minutter siden: Du får kjøpt løs badestige til jolla hvis du er bekymret for det. Dette handler om å kunne komme seg ombord igjen ved et uhell om man er alene om bord. På vår båt fant jeg ikke en god løsning for det. Er det plass på siden av badeplattformen så er det kanskje de enkleste? Sitér dette innlegget Yamarin 68DC, Bavaria 32 Sport, Mercury Dynamic 280. Holder til i Oslofjorden, AMY:LL3459 MMSI:259014460 Tukler med litt av hvert, legger i blant ut noen ymse videoer her Insta:@anderfrode Link to post
JRK Svart Lørdag 17:02 Link til dette innlegget Svart Lørdag 17:02 Hos meg har jeg laget et hull helt ytterst i hjørnene på badeplattformen for 25mm rør. Dette brukes både til settebord, grill og teleskop nødstige. Men stigen står jo ikke i permanent, men det kan jeg jo begynne med. Bruker samme stigen fremme på baugspydet også Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.