Fjellfiskern Startet Fredag 20:27 Link til dette innlegget Startet Fredag 20:27 Er på utkikk etter en flytedrakt, Regatta Active 911 får jo mye skryt men hva annet finnes på markedet som er bra saker som holder deg varm og tørr lenge? Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Fredag 22:10 Link til dette innlegget Svart Fredag 22:10 Har en Active 911 som ble kjøpt i høst. Fornøyde med den så langt Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart Lørdag 06:58 Link til dette innlegget Svart Lørdag 06:58 Har Fladen, har holdt meg varm i mange år når jeg trekker garn og teiner i den kalde årstiden.. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart Lørdag 07:34 Link til dette innlegget Svart Lørdag 07:34 At det er minst kondens i dei todelte seglkleda. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart Lørdag 09:59 Link til dette innlegget Svart Lørdag 09:59 En må jo også tenke på hva den skal brukes til. Er det kose tur, stangfiske, Garn/Teinefiske med mye manuelt jobb++ Skal en stå å dra masse garn manuelt blir det fort veldig varmt. Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart Lørdag 10:35 Link til dette innlegget Svart Lørdag 10:35 Regatta selger oljehyre med flytelement. Det hadde jeg vurdert i tillegg til en god ullgenser og brynje superundertøy. Mye mer fleksibelt og tørker mye raskere. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Fjellfiskern Svart Lørdag 18:43 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 18:43 8 hours ago, Okkaby said: En må jo også tenke på hva den skal brukes til. Er det kose tur, stangfiske, Garn/Teinefiske med mye manuelt jobb++ Skal en stå å dra masse garn manuelt blir det fort veldig varmt. Tanken er jo stangfiske, jigging osv, året rundt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.