Jump to content

Mange gode fiske - tips /teknikker.

Ficher

Recommended Posts

Ficher, denne var fin.

Ellers er gytetorsken komt og allerede oppfisket virker det som. Blir mindre og mindre av den ser det ut til. For to uker siden ble det fisket godt i Byfjorden ved Skogstøstraen. Forrige lørdag jeg var utpå, sto garna på kryss og tverrs. Da hadde yrkesfiskerne komt i gang for fullt. Får ikke prøvd i helga. Må opp i heiane å gå på ski. Kjekt det òg.

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Ficher, denne var fin.

Ellers er gytetorsken komt og allerede oppfisket virker det som. Blir mindre og mindre av den ser det ut til. For to uker siden ble det fisket godt i Byfjorden ved Skogstøstraen. Forrige lørdag jeg var utpå, sto garna på kryss og tverrs. Da hadde yrkesfiskerne komt i gang for fullt. Får ikke prøvd i helga. Må opp i heiane å gå på ski. Kjekt det òg.

Hei Arnstein

Blir nok en lengre tur på meg og snart.....men tåka har stoppet meg denne uken. Har prøvd de siste årene rundt Viste - Tananger, men ikke mye og få. Så dette året skal jeg prøve rundt Tungenes - sør siden av Kvitsøy ,samt ytre byfjorden. :fishing:

• 8 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...