Ficher Startet 2.Februar.2006 Link til dette innlegget Startet 2.Februar.2006 Her er en flott side meg mange gode tips om fiske HER.. http://home.no.net/owinther/havfiskekroken/ ..... snart kommer jo den flotte gyte torsken inn i vår hage. Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 2.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2006 Ficher, denne var fin. Ellers er gytetorsken komt og allerede oppfisket virker det som. Blir mindre og mindre av den ser det ut til. For to uker siden ble det fisket godt i Byfjorden ved Skogstøstraen. Forrige lørdag jeg var utpå, sto garna på kryss og tverrs. Da hadde yrkesfiskerne komt i gang for fullt. Får ikke prøvd i helga. Må opp i heiane å gå på ski. Kjekt det òg. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Ficher Svart 2.Februar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2006 Ficher, denne var fin. Ellers er gytetorsken komt og allerede oppfisket virker det som. Blir mindre og mindre av den ser det ut til. For to uker siden ble det fisket godt i Byfjorden ved Skogstøstraen. Forrige lørdag jeg var utpå, sto garna på kryss og tverrs. Da hadde yrkesfiskerne komt i gang for fullt. Får ikke prøvd i helga. Må opp i heiane å gå på ski. Kjekt det òg. Hei Arnstein Blir nok en lengre tur på meg og snart.....men tåka har stoppet meg denne uken. Har prøvd de siste årene rundt Viste - Tananger, men ikke mye og få. Så dette året skal jeg prøve rundt Tungenes - sør siden av Kvitsøy ,samt ytre byfjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 2.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2006 Byfjorden og Fjøløy er plassene jeg vet om i mitt nærområde. Medet på Fjøløy er på linjen mellom Stora Svarthåve og Alstein, på 70 m dybde ut fra Stora Svarthåve. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Ficher Svart 3.Februar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2006 Byfjorden og Fjøløy er plassene jeg vet om i mitt nærområde. Medet på Fjøløy er på linjen mellom Stora Svarthåve og Alstein, på 70 m dybde ut fra Stora Svarthåve. Skal legge disse plassene inn i logen Arnstein......og lover og ikke si det til noen Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 4.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2006 (redigert) gjett hvor Trass skal på søndag..... Neida da er jeg litt dagenderpå etter og ha feiret til langt på natt! Blir vel litt mere flikking på dørken.. Redigert 4.Februar.2006 av Sabeltann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 19.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 Det fiskes godt utaffor Vesterålen..... http://www.vol.no/nyheter/article9355907.ece Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.