Jump to content

Smal badestige...?


Batdilla

Recommended Posts

Hei!

 

Er på jakt etter en badestige som skal sitte fastmontert akter. Problemet ser ut til å være bredden. Det er bare maksimalt 20cm bredde tilgjengelig for innfesting. Jeg har sett igjennom: Plastimo, Watski, Båtsystem, Tra-Mar, Maritim, Seatronic, Biltema og Skaane Marine. Kun hos en av disse fant jeg en som til nød kan gå ann - hos Plastimo. Men den var selvsagt veldig mye dyrere enn alle andre... :discuss

 

Er det noen som har vært borte i lignende problemstilling, eller som vet om noen som har stiger passende til en slik bredde?

 

Må jo ha stige så Batdillerinnen kommer ombord igjen etter en tur i bumpersen! :cheers:

Link to post
Share on other sites

Hei

Du har et problem.

Men du kan få kjøpt en landgang m/knekk på midten av meg. (Sammenleggbart ALU)

Ulempem er at det er ca. 30 cm bredt. (Passer ikke på båten min).

Medredrinnen vil at mest mulig skal være originalt.

(Dette har gitt meg noen ekstrautgifter.) :cheers:

Jeg har ikke brukt det, grunnet det fulgte med et i helved teak da båten ble kjøpt.

mvh

giver

Link to post
Share on other sites

Takker for tilbudet, men det er gjerne litt nøye hos oss også... Har lagt ned så mye arbeide og penger at jeg vil gjerne ha en løsning som er funksjonabel og pen. I siste instans kommer jeg sikkert til å paye ut for den hos Plastimo, men først vil jeg sjekke litt mer. Har et lite håp om at andre kan vite noe om dette.

Link to post
Share on other sites

Svennevig & Ødegård i Homborsund lager det meste av syrefaste produkter for plastbåtindustrien på sørlandet. Spanderer du en telefon, kan du i verste fall få nei som svar.  :cheers:

 

Kanskje de t.o.m. kan lage en skreddersydd Båtdilla badetrapp spesial billigere enn Plastimo?

 

Lotus

Link to post
Share on other sites

Sørlandets Alu. Produkter er nevnt. Dersom du kontakter disse vil du temmelig sikkert få til svar at de kan lage nesten hva som helst etter mål. Bakgrunnen for dette er at jeg i sin tid fikk laget noen baklukestiger med spesialmål for varebil hos SAP. Mener å huske at dette var tidlig på 90-tallet.

Link to post
Share on other sites

Da endte jeg opp med Plastimo sin likevel. Pris ferdig tilsendt, med teakinnlegg på trinnene kommer den på 2200,-. Og det tror jeg fort går med hvis noen skal begynne fra scratch og lage en tilsvarende stige også. Med litt :confused: håper jeg at denne skal passe i bredden. På lengden passer den veldig fint i forhold til høyden på båten akter. Hvis noen er intr. forhandles Plastimo bl.a. av Seatronic.no. Der får du også komplett Plastimo katalog som inneholder veldig mye, også en del litt spesielle ting som ikke alle andre har. Anbefaler de som ikke har katalogen å skaffe seg den.

Bilde

MVH

Batdilla

(Som ikke er ansatt hos Seatronic, men som finner mye fint i Plastimo katalogen)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...