myhreoe Startet 3.Februar.2006 Link til dette innlegget Startet 3.Februar.2006 Hei , må dessværre plage de eminente medlemmer på forumet med ett lite fille spørsmål angående min V8 -er. Skal bestille en han/ho splein overgang for å få bygget litt avstand mellom motor og gear. Men leverandøren trenger å vite max omdreining og max hk. Denne motoren er jo oppgitt til åvære 160 hk men ved hvilken omdreining? Har søkt side opp og side ned etter info men har ikke funnet noe Samtidig ser jeg og at en ren manual på motoren er ikke lett å få fatt i. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Trophy Svart 3.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2006 (redigert) Jeg har et bilde med spesifikasjoner, men det blir for lite når jeg legger det ut. Send meg epostadresse på IM så sender jeg det. Redigert 3.Februar.2006 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Hulda Svart 3.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2006 Det kommer an på trimmingen. Du kan regne 160 Hk v/3500 rpm. Max turtall skal være 4000 rpm og da yter den noe mindre, rundt 150 Hk. Vi snakker om NA-motor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.