Jump to content

Bunnpanne til Mercruiser V6

tertitt

Recommended Posts

Har fått tak i en ny blokk til Mercruiser V6 1996 modell, da den sprakk i vinter. Denne blokka viser seg å være fra bilmerket Astro med balanseaksel, men den viser seg å være av noe nyere modell (ca. 98 modell). Den orginale bunnpanna som satt på min V6 96. modell viser seg å ikke passe på den nye blokka, da boltene sitter på andre steder. Ikke mulig å borre opp nye hull.

Er det noen som vet hvor jeg kan få skaffet en ny bunnpanne?

mh

Terje

• 3 år senere...

Hei Tertitt

Du kan finne det du trenger på eBay

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Mercruiser-...sspagenameZWDVW

http://www.ebay.com/

Det du må gjøre for å kunne betale dette er å bli bruker av Paypal.

Det er jeg og det er en meget sikker måte å betale til utlandet. Det har jeg gjort en del ganger nå. Har kjøpt deler og verktøy til min Mercruiser morot og drev.

Jeg har ved flere anledninger prøvd å handle på E-bay, men uten hell. Hver gang jeg har funnet noe jeg trenger har jeg blitt avvist av selger. Dette på grunn av at jeg ikke har handlet før, så jeg har ikke noen positive eller negative tilbakemeldinger, eller så sender de ikke utenfor USA eller Canada. :crazy:

Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro???

Ny Flem.jpg

Hei igjen

Har nå skrevet til en av de som har en slik bunnpanne om de er interressert i å sende til Norge. Veit ikke kor mye en slik bunnpanne vil koste i Norge, men d jeg har funnet ut er at det vil koste ca 60 dollar å få sendt det til Norge + prisen for varen etter at budrunden er vunnet.

Veit ikke kor mye æ skal legge mæ opp i dette men :nono: , sku nu bare undersøke så får vi se.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...