Bømlafjord Startet 4.Februar.2006 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2006 Hei og Hå! Noen som veit hvor mange sink plugger som sitter i aqad 30 motoren, eg kan kun finne ein i enden på oljekjøler. Synest det er litt lite med ein plugg da den forsvinner i løpet av sommeren, må jo skifte to ganger i året. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 4.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2006 Det skulle jeg tro står i manualen, se link under "Eksterne linker". Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2006 Noen som veit hvor mange sink plugger som sitter i aqad 30 motoren....... Hej Nimbus! enligt min manual (har en MD31A) skall jag ha 3 stk tror jag det stod.......men jag har ingen ! jag höll på o leta ihjel mig efter dessa.........så jag ringde VP ! dom kollade upp mitt motornummer mot sitt register og sa......du har inga ! efter ett visst motor nummer på min motor så bytte dom legering i värmeväxlarn så man behöver inga anoder. (dom enda jag har er på proppaxeln o en på sidan till axelgenomföringen) kolla med VP om motorn ikke stämmer 100% med manualen! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.