Jump to content

Detalj kart over Koster

Onkel Roger

Recommended Posts

Hei, vet noen hvor man kan få kjøpt detalj kart over Koster? Hadde ett tidligere som Strømstad seilforening  stod bak. (Har forsøkt gjennom seilforeningen uten hell.)Glimrende kart, viste alle stiener og grunner fra Koster sundet til Uhrsholmen i syd ,til Ramsø i øst. Kartet var så fint at jeg lånte det bort til en kompis som skulle kopiere det.

Nå er desverre kartet og kompisen :wink: borte og jeg ønsker på nytt ett slikt kart slik at jeg kan navigere tryggt i nevnte farvann. Fantastisk skjærgård med vanvittig mange skjær og og grunner. Skuta stikker 2.30cm så det er greit å holde styr på steiner og grunner.

Tips motas med takk.

:cheers:

Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger.

• 9 år senere...

Henter opp denne utgamle tråden igjen, er det noen som vet om disse kartene er i handelen eller finnes elektronisk noe sted? Jeg har planer om å tilbringe en ukes tid med å utforske Kosterøyene, og syntes vel ikke akkurat de vanlige båtsportkartene er spesielt informative når det kommer til smådetaljer og tips om hvor man bør legge seg. Jeg har fått tak i et flott kart over Svenner (som også ligger her på forumet et sted), men finnes det noe slik over Koster?

Det finnes, sender deg en IM

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...