Blondie Startet 7.Februar.2006 Del på Facebook Startet 7.Februar.2006 Hei er der noen som har erfaringer i fra dennebåtmessen på lillestrøm,som skal i år gå fra:17.03-26.03.?vi hadde tenkt oss inn en tur,blir nok mye flott å se. Sitér dette innlegget Kokka Link to post
Baltic Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Min erfaring fra båtmessen på Lillestrøm er meget bra! En virkelig stor og flott utstilling der en får en god oversikt over utbudet av båter og utstyr til disse. Anbefales! Sitér dette innlegget Link to post
Enjoy Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Les Denne tråden du. Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 (redigert) Det lønner seg og være der når de åpner så går dere inn der hvor de støste båtene er gjerne lengst inn i hallen og beveger dere mot utgangen da slipper dere og vente lenge på og komme opp i de båtene dere vil besøke. For og komme opp i Windy båtene må dette avtales. kjempemesse mye fint og se Redigert 7.Februar.2006 av tassen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Men dyyyyrt. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
nordan family 27 Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Men dyyyyrt Alltid masse gode messetilbud det ikke går an å si nei til. Og stadig nye ting det egentlig er rart man har klart seg uten tidligere Sitér dette innlegget Link to post
NOC Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Var på "båter i sjøen" i Sandvika i fjor. Veldig mye fint å se, men det lønner seg å være tidlig ute for å slippe en del kø. Fikk avtalt prøvetur også før messe startet. Det blir verre i Lillestrøm....... Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Var på "Sjøen for alle" i 2004, ble 2 stk Yamarin 6210 / Yamaha 150hk. Det ble dyyyrt. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
hekta på båt Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 hei Blondie messen på lillestrøm bør du ikke gå glipp av der er det mye snadder selv er jeg der hvert år og det skal jeg fortsette med Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Blir dere aldri lei av disse messene da? Synes det er greit nok å dra hvis det er noe spesielt man ønsker å få oversikt over, men uten noen konkrete planer synes jeg det blir mest mas uten særlig utbytte. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Medusa Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Blir dere aldri lei av disse messene da? Synes det er greit nok å dra hvis det er noe spesielt man ønsker å få oversikt over, men uten noen konkrete planer synes jeg det blir mest mas uten særlig utbytte. Jeg tror heller at alle selgerne er mer lei av oss som ser på båter vi ikke har råd til år etter år... Mange drømmere der ute med skuffene fulle av brosjyrer i påvente av lottogevinst. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 blir mest mas uten særlig utbytte. Kanskje like greit at jeg aldri har prioritert å gå på messe da ? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 7.Februar.2006 Del på Facebook Svart 7.Februar.2006 Blir dere aldri lei av disse messene da? Synes det er greit nok å dra hvis det er noe spesielt man ønsker å få oversikt over, men uten noen konkrete planer synes jeg det blir mest mas uten særlig utbytte.Ja, enig i det Lasse, men for mange er det en endelig bekreftelse på at nå er sesongen igang. (Kanskje derfor det var mange fra BP på busstur til båtutstilling i Gøteborg i helgen) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Blondie Svart 8.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2006 Les Denne tråden du.Beklager vist det ble dobbel side ,men det ser jo ut som vi fikk svar allikavell,vi hadde ikke sett den siden på bp,som du henviste til..... Sitér dette innlegget Kokka Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.