Leif_B Startet 3.Juli.2003 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2003 Hei Her forleden dag kjøpte jeg meg en eldre Mercury 7,5 (ca,90 mod). Motoren ble hekta på ungene sin Hasle Aqua fun, og ivei bar det ,, Spørsmålet mitt til dere er , er Mercury motorene (eler spesiellt denne) så utrolig mye dårligere med tanke på effekt ??. Det var så vidt jolla kom opp i plan. Motoren er ellers i god stand med tanke på kompresjon,, starter greit og ingen synlig propellskade. Hilsen Leif . Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 4.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2003 Hvor mange i båten, og hvor fort gikk det, tror du? mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Leif_B Svart 13.Juli.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2003 Hei Den kom ikke i plan med kun to barn (10 og 13). Med kun meg fikk jeg den tilslutt i et slags plan,,, ca 10-12 kn. Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 13.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2003 Hmmm det var i snaueste laget. Og stammen, er den kort? mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Leif_B Svart 13.Juli.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2003 Hei Stammen er kort , og propellen er i topp stand. Har nå skrudd på en sånne Hydrofoil vinger, så det skal testes ut i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.