tanken Startet 8.Februar.2006 Del på Facebook Startet 8.Februar.2006 (redigert) Hei....er det noen derute med biam 800....hadde vært hyggelig å dele erfaringer,gode og dårlige om denne båttypen Redigert 9.Februar.2006 av tanken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tanken Svart 9.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 Er jeg alene om å ha denne båttypen??? Og den som er så fin....... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Medusa Svart 9.Februar.2006 Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 Har hatt Biam 800, men det begynner å bli noen år siden. En veldig enkel og god båt, med bedre sjøegenskaper enn f.eks. Nidelv 26. Ganske artig husker jeg å se at Nidelven gravde seg ned med sin "butte nese", mens Biam'en bare koste seg. Jeg kjøpte båten som halvfabrikat, noe som ga meg inngående kjennskap til hva som var hvor, samt friheten til å velge andre løsninger enn hva som var originalt. Fin båt Sitér dette innlegget Link to post
per-ola Svart 9.Februar.2006 Del på Facebook Svart 9.Februar.2006 Hei.Har en 86.mod. Med MD21,men skal nå bytte motor til TAMD30 Er godt fornøyd med både plass og sjøegenskaper.Kunne tenkt meg hardtopp. Sitér dette innlegget Link to post
tanken Svart 10.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2006 Hei...enig,,,båten er utrolig fin og stabil i sjøen....har hardtopp på min 89 modell... har også hatt en vannlekasje der vann kom inn rundt eksosslangen.noen med de samme erfaringene!! Sitér dette innlegget Link to post
jea Svart 10.Februar.2006 Del på Facebook Svart 10.Februar.2006 HEI,HAR SENDT DEG EN IM. Sitér dette innlegget Fører av Båten Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.