gps Startet 12.Februar.2006 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2006 Jeg har lest en plass at man kan få leid en redningsflåte for et kortere tidsrom. Noen som vet hvor? Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 12.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2006 De fleste utstyrsbutikker som selger flåter , leier også ut. Så Det kommer an på hvor i landet du bor. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
gps Svart 12.Februar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2006 Jeg bor på Møre, så jeg får høre litt rundt her. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 13.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2006 (redigert) Jeg har lest en plass at man kan få leid en redningsflåte for et kortere tidsrom. Noen som vet hvor? Snakk med Seatronic i Moss. jan-h Redigert 13.Februar.2006 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.