o.b.lix Svart 14.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2006 Fantastisk design.Her tillater jeg meg at være helt uenig. Noe med det værste jeg har kastet mine blå på til den prisen! Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 14.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2006 Her tillater jeg meg at være helt uenig. ...... Noen liker mora ... andre datteren..... i den prisklassen kan du jo lett finne denne.... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Skipper Worse Svart 14.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2006 Det spørs om ikke det er bedre å legge ut bare halvparten av pengene, da kan man få seg en Fairline Targa 62 -- så kan man bruke den andre halvparten på blondinner, diesel og sang. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Apollo32 Svart 6.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2006 Bra Worse, staa paa. Forøvrig har Astor nettop kjøpt NW så noe nytt kjøp med det første blir det vel neppe snakk om Hva i all verden har Astor med dette å gjøre da ??? Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 6.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2006 I Arendal måtte de stoppe. Alle må stoppe i Arendal. så kan man bruke den andre halvparten på blondinner, diesel og sang. Må du bruke penger på blondiner? Nei, la heller de bruke penger på meg. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Sebaldus Svart 6.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2006 Hva er dealen med disse kirke-katedralvinduene midt på skrogsiden på denne båten? Passer jo ikke akkurat inn men ser ut til å være på moten av en eller annen grunn... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.