Ingvarjg Svart 7.April.2013 Link til dette innlegget Svart 7.April.2013 Jeg kjøpte henger der i fjor, hadde avtalt å kjøpe en demohenger som skulle hentes til et bestemt klokkeslett på Lade, men da jeg kom dit så sto det en båt på hengeren. Fikk da prisavslag og en hengerlås på kjøpet, mot at jeg dro til Lundamo utenfor byen og hentet en henger som var helt ny. Synes dette var en ryddig måte å håndtere det på, så mitt inntrykk er iallfall positivt selv om det ble litt rot. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 9.April.2013 Link til dette innlegget Svart 9.April.2013 Nå er det snart bare Båt&Scooter igjen i Trondheim til å reparere /service på påhengere... De andre har konka! Lundamo auto eksisterer enda. På Øysand i Melhus kommune er det bra veksted for påhengere og salg av båter = MarineTeam! Dyktige og proffe folk! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
leif_erikg Svart 13.April.2013 Link til dette innlegget Svart 13.April.2013 Skulle kjøpe en 1 år gammel overligger (Suzuki DF140) hos Lundamo. Da jeg kom dit stod det en motor av årets modell og ventet på meg. De hadde ikke flere overliggere igjen, så jeg skulle få denne til avtalt pris. Helt greit for meg, men jeg fikk et inntrykk av at de rotet noe helt forferdelig. Vi kom kjørende langt vekke fra, og hadde avtalt henting over en måned i forveien. På tross av dette måtte alt av instrumenter, propell, annet jeg skulle ha med (olje, tennplugger osv.) finnes frem etter at jeg kom. Mitt inntrykk er at de har total mangel på kontroll, og at ting går over stokk og stein, men prisene de har er rett og slett fantastiske på mange ting. Jeg har sett flere som har forsøkt å selge brukte DF 140 til betydelig mer enn hva jeg kjøpte min for ny. Sendte også prisforespørsler til andre, og ingen klarte å komme i nærheten på pris. Sitér dette innlegget Følg oss på YouTube: Verdens Barskeste Kyst / i liten båt Link to post
Marwin Svart 13.April.2013 Link til dette innlegget Svart 13.April.2013 Var motoren ny? Fortjeneste på slike er skivset i et sterkt konkurranseutsatt marked. Merkelig at de selger langt under listepris... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
glalaks Svart 13.April.2013 Link til dette innlegget Svart 13.April.2013 110000 for ny df 140 hk er vell grisebillig det;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 13.April.2013 Link til dette innlegget Svart 13.April.2013 http://m.finn.no/boat/motor/ad.html?trel=freetext_resultpage_clicked_item&finnkode=39706099&sort=0&keyword=lundamo+auto&save_term=true Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Folk I Båt Svart 13.April.2013 Link til dette innlegget Svart 13.April.2013 De må jo ha bunkra opp med slike motorer da 2013 utgaven kom.<br />Importøren har ennå 2012 modellen av 115 hk på sine lister, men 2012 utgaven av 140 hk har visstnok vært utsolgt fra importør en god stund. Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 13.April.2013 Link til dette innlegget Svart 13.April.2013 Det var ikke noe å si på prisene deres iallfall! Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 13.April.2013 Link til dette innlegget Svart 13.April.2013 det er jo langt billigere enn jeg skulle få en overligger for der i 2010, men ble ikke noe av det den gangen da. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Fiskekongen2006 Svart 8.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2018 Drar i gang denne tråden igjen jeg da jeg skal kjøpe meg ny 60 hk motor snart. Veiledende pris på Suzuki er lavere en yamaha og Honda. Samt suzuki har kjede i stedet for registerreim. = mindre vedlikehold. Har ikke fått svar på siste mail fra Lundamo angående pris på motor og montering. Skips og fiskeriutstyr har gitt meg tilbud på 60 hk yamaha til 78.000 pluss 5.000 for montering. (Levanger elektroservice har listepris 86.000 på nett). Har det blitt noe bedring på service hos Lundamo auto eller er det fortsatt lurt å han de en annen plass vis man vil ha god service i etterkant av kjøp? Honda og tohatsu kan også være mulige kjøp. Anbefalinger? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 8.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2018 Har hatt både Mercury 60 efi, og Suzuki 60 (ny type). Har i dag en Honda BF 60. Syntes personlig at Hondaen er den desidert beste av disse. Denne motoren har jo også kommet på første plass i en del tester av 60 hk.. Har jo også som den eneste, 6 års garant. Tohatsu 60 hk, er jo identisk med Hondaen, bare fargen som er forskjellig. Sitér dette innlegget Link to post
krabben91 Svart 8.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2018 Hør med bjarne johan faxvaag på hitra om yamaha, han er en av norges største leverandører og har rimelige priser meg bekjent Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 9.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2018 Honda/Tohatsu har også kjede. Et meget bra valg. E-tec 60 har minst vedlikehold, men også færrest sylindre og mere støy på tomgang. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Marna-Man Svart 6.August.2022 Link til dette innlegget Svart 6.August.2022 Oppdatering 2022. Utrolig at dette firmaet fortsatt holder på, for makan til uprofesjonell og dårlig oppførsel har jeg ikke opplevd i noen butikk. Båtkjøp gikk helt galt og ble ikke gjennomført, men de nektet å tilbakeføre hele depositumet (nektet meg angreretten og andre rettigheter). Løgner og henvisning til ikke-eksisterende regelverk. Måtte via Forbukertilsynet, og da var det ikke måte på hvor hyggelige de var, og gjorde opp for seg heldigvis, de ville vel ikke ha ripe i lakken der. Tror de spektakulerte i at jeg ikke skulle orke å klage dem inn og vente i flere måneder på saksbehandling. Så med mindre du skal kjøpe noe som er på lager, du kan besiktige det selv og du har full kontroll på det så er det bare å styre unna!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.