Rolf Startet 7.Juli.2003 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2003 Båtferien starter om en uke. Holder på med å få på plass alle de tingene som må ordnes før vi drar. En av dem var å kjøpe bokhylle i teak. Nå viser det seg at Maritim er utsolgt. Andre som fører teak bokhyller og som kan sende varene? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
pwh Svart 8.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2003 Dette er vel ikke det svaret du ønsker men likevel et tips ? jeg lagde bokhylle selv av teaklister, dette ble en slags kasse med lavere front enn rygg. Fordelene er at den passer akkurat, og at bøker kan tas med hjem for vinteren i en håndvending. Ulempen(e): Det tar noe tid (jeg brukte en kveld) og det er dyrt - teaklister koster. Men morsomt var det.. Ha en god sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 8.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2003 Båtferien starter om en uke. Holder på med å få på plass alle de tingene som må ordnes før vi drar. En av dem var å kjøpe bokhylle i teak. Nå viser det seg at Maritim er utsolgt. Andre som fører teak bokhyller og som kan sende varene?Ta dette med ei lita klype salt, - men har ikke Watski en del teak i sitt vareutvalg? Vet ikke hvem som er nærmeste Watski forhandler ift deg, men jeg bruker TSG på Strømmen. De sender via post og er normalt rimelig kjappe i avtrekkeren. Kan være verdt en sjekk. Eller kanskje en kjapp telefon til et av de store møbelhusene? Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 8.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2003 Watski har en hel del i sine butikker, så det er et godt tips. Her er alle forhandlerne http://www.watski.no/forhandlere.htm. Alternativt kan du ringe importøren av en del slike saker, og spørre hvem som har på lager i ditt område: Flak AS Skibåsen 14/16, 4636 Kristiansand S 38 05 66 00 Lykke til og god ferie med eller uten bøkene på plass i hylle. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Rolf Svart 8.Juli.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2003 Watski har en hel del i sine butikker, så det er et godt tips. Her er alle forhandlerne http://www.watski.no/forhandlere.htm. Alternativt kan du ringe importøren av en del slike saker, og spørre hvem som har på lager i ditt område: Flak AS Skibåsen 14/16, 4636 Kristiansand S 38 05 66 00 Lykke til og god ferie med eller uten bøkene på plass i hylle. Takker og bukker for tipset, Ludde. Snakket med Flak og deres forhandler er Navigare, min lokale utstyrs sjappe. Hyllene er nå bestilt og kommer i butikken i ettermiddag. Henger på veggen i kveld tenker jeg. Så blir det endelig orden i skipsbiblioteket! Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.