Batdilla Startet 10.Juli.2003 Link til dette innlegget Startet 10.Juli.2003 Noen som kjenner igjen dette utsagnet fra Teodor? Tanken slo meg umiddelbart når jeg nettopp hørte på nyhetene om Savnet båtfører i god behold. VG: Savnet speedbåt funnet i Nordsjøen. Med mine spede erfaring skal jeg passe meg for å forhåndsdømme, men det er nærlysende å mene at noen ganger er flaksen større enn vettet... Det var godt at det gikk bra, men legge vei på denne distansen i en 17 fot speedbåt da gitt - riktig nok i følge med en seilbåt, men for deretter å legge ivei på et strekk alene. Sitér dette innlegget Link to post
kito Svart 11.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2003 Det er vel like mange "Severin Suveren" på sjøen som på fjellet. Etter å ha sett en del uvettig kjøring i sommer sa kona til meg i går: " Du må slutte å irritere deg, for ellers vil du være irritert hele sommeren" Godt sagt... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.