Nor_west Startet 20.Februar.2006 Del på Facebook Startet 20.Februar.2006 Jeg skal legge finer på dørken,og da trenger jeg alu lister rundt motorlukene.Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike lister,så blir jeg glad. Hilsen Nor_west Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 20.Februar.2006 Del på Facebook Svart 20.Februar.2006 (redigert) Hvis du ikke finner lister hos Maritim eller kanskje Sea-Sea ville jeg forsøkt meg hos en byggvareforretning.Du vet slike lister som benyttes i forkant av trappetrinn ol. Sjøl bruker jeg teaklister som omramming rundt gulvfiner. Synes dette blir penere og mindre "teknisk" enn alu. Bendik har mye rart i bua si han også, så du kunne kanskje sjekke med han og. Redigert: Du styrer jo sjøl bua til Bendik i perioder og har jo førstehånds kunnskap om hva han har i hyllene. Redigert 21.Februar.2006 av rem (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bergen Svart 21.Februar.2006 Del på Facebook Svart 21.Februar.2006 Jeg fant aluminiumsprofiler hos OBS bygg (der var kun lengder på 1m og 2 meter). Når de var utsolgt gikk jeg til en lokal glassmester og supplerte derifra til halve prisen. Kjøp rikelig, det blir mere kapp og svinn enn du tror. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 21.Februar.2006 Del på Facebook Svart 21.Februar.2006 Jeg kjøpte teppelist på Biltema, fungerer fint. Bare husk på å ikke bruke skruene som følger med fordi de ruster fort. JOH Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 21.Februar.2006 Del på Facebook Svart 21.Februar.2006 Kjøp hos IBG i Grenseveien i Oslo. De er importøren til alle overgangslister som de fleste byggekjeder har.... halve prisen og.. Sitér dette innlegget Link to post
Styrepinnen Svart 18.Mai.2006 Del på Facebook Svart 18.Mai.2006 Prøver å finne IBG i Grenseveien på nettet og gule sider uten hell...Noen som har mer info om butikken....nøyaktig adresse, tlf eller liugnende? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 18.Mai.2006 Del på Facebook Svart 18.Mai.2006 www.alunor.no Her finner du omtrentlig alt av tenklige og utenklige profiler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.