Jump to content

Fantastisk fine bilder av seiling

Som

Recommended Posts

Hei!

Disse bildene er faktisk unike!!!

I tillegg til flotte bilder og flotte båter, har faktisk fotografen klart å fange min hjemby Bodø på en vindstille dag, antagelig en eller annen Tirsdag under den ukentlige Tirsdagsregattaen.

Hadde det vært "normale vindforhold" den dagen, hadde sansynligvis ikke disse bildene blitt tatt.??

Oppfattet diskusjonen i utgangspunktet mer som småfleipete med glimt i øyet hvor motor vs seilbåt er det som gjør livet verdt å leve, og det bør det vel være takhøyde for.

Dette tok jo helt av.....skremmende, det er nesten så en kan fornemme lukten av brente flagg her!!!

Noen som vet om det finnes seilersko i ekte skinn, med værne-tå??????

jeg synes du sier det på en sårende måte for dem som vil dele sine gode opplevelser.

Sårende måte? For tydelig mener du? Totalt uenig, og her har ikke du heller fasiten.

Etter min oppfatning er dette et forum for meningsutveksling, men da i en anstendig tone med forhåpentligvis høy integritet.

Er det du som bestemmer hva jeg mener er anstendig?

For det første er det en link, som det er aldeles frivillig å klikke seg inn på.

For det andre er det like frivillig om en ønsker å se på et eller mange bilder

For det tredje kommer det helt klart fram at alle bildene er av seilbåter.

Liker man ikke seilbåter, eller mange bilder av den type farkoster, virker det hel tullete å

klikke seg inn, for deretter å komme med sure oppstøt.

mvh

Ben

Hadde du lest tråden før du skrev dette, hadde du sett at det startet med en litt små-humoristisk vri. Det var ikke jeg som startet oppgulpet, det kom etter tåpelige reaksjoner på mine uskyldige spark.

:lol::lol: Skal si bildene ga FULL TENNING hos enkelte skulle tro det var karrikaturer.... :discuss: best å gå utvidet brannvakt i seilforeningen etter dette... :eek:

Jeg diskuterer gjerne, men "tenner" bare på motorbåter! :wink:

En fin mulighet til å ødelegge en ellers helt okey tråd. Mange sider med diskusjon her nå, bare for at en la ut noen bilder ??? Ja ja, Medusa har jo bare vært her noen uker... roer seg med årene ...... eller?

Men jeg har lest her i årevis... Er dine ord mer verdt fordi du er 1. styrmann??

Oppfattet diskusjonen i utgangspunktet mer som småfleipete med glimt i øyet hvor motor vs seilbåt er det som gjør livet verdt å leve, og det bør det vel være takhøyde for.

ENDELIG en som skjønte starten av tråden! :cheers:

Flott bilde TMS, glir rett inn i rekken av flotte bilder med seilbåter på....og hvis Medusa har våknet igjen så får du sikkert glimrende omtale derfra snart.... :puke:

Og til dere andre motorbåtfolk :cheers:

Neida, jeg syns det så skikkelig artig ut jeg! Mange ganger når jeg kjeder meg tar jeg en bøtte med kaldt vann å slår i mitt eget hodet. Skikkelig action!

Og ellers har du det bra !!! Elwaro 30 - snekke !!! Mange seilbåter kjører i ring rundt deg for motor.

:cheers:

Sylskarpe meninger gjør seg ofte best usagt:-)

KK

Så-Så!!!

Har sittet lenge og lest det som er skrevet i denne tråden. Mye dritt er kastet. men at en Elwaro 30 blir forbikjørt av en pinnebåt, da går vi vel langt!! :lol::lol::lol:

Flott staslig snekke som jeg har selv har hatt mye glede av.

La oss heller begynne å hilse på hverandre på fjorden!

Jeg gjør stadig forsøk på en hyggelig hilsen til seilfolket. De snur seg bare en annen vei, Ikke rart det blir slike meningsytringer.

Vel, vel, jeg kunne bare ikke la være å ta med disse refleksjonene.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...