Jump to content

Fantastisk fine bilder av seiling

Som

Recommended Posts

Veldig så sinna, da. :rolleyes:

Skjønner ikke helt den frustrasjon som råder her. Det er jo mars allerede i morgen. Første vårmåneden og de ivrigste viser seg på slippen om noen dager for å løfte på presseningen - selv om det snør ad hel....... akkurat i dag.

La nå de som vil seile få seile og de som vil motre gjøre det. For egen del så synes jeg begge deler er både moro og koselig - helt avhengig av sinnstilstand. Har hatt alt fra seiljolle til liten kjølbåt og sjekter og cabincruiser og seilbåt igjen. Like moro alt sammen.

mvh tuffff

Noen ganger må man bare senke seg til samme nivå for å kunne kommunisere. Jeg antar du anser dette- eller lavere for et rimelig nivå.

Da tar du totalt feil!

Les tråden en gang til, så ser du kanskje hvorfor nivået har utviklet seg slik det har. Min påstand er at jeg har krasse meninger og liker å provosere, men jeg forsøker likevel å vise respekt for de som ønsker en diskusjon. Og da mener jeg diskusjon, og ikke innlegg som kun har som formål å kritisere de som diskuterer. For min del begynte denne diskusjonen med et (fra min side) fleipete sleivspark tilbake til "Som", som var opptatt at det var SEILBÅTER på ALLE bildene.

Les deretter innleggene som kommer i tur og orden for å fortelle meg om manglende respekt, dårlige holdninger, for sterke meninger, synd du ikke sovna, oppgulp, rappkjefta, osv .osv Og helt til slutt (så langt) kommer du og kaller meg ra***øl.

Hvis noen har senket nivået i denne diskusjonen til bunn nivå, så er det vel ikke meg???

Da tar du totalt feil!

Jeg mener ikke at du er et ra***øl. Det henviste til avataren din, der du samtidig reklamerer for FB1860.

Personlig ser jeg ingen verdi i din form for kommunikasjon. Den minner mest om formålsløs kverulering. Jeg er innmari bra på kverulering, egentlig skulle jeg blitt jurist, men så ble jeg ingeniør istedet. Et stort tap for advokatstanden.

Hvis Hulda tar feil, så er det innen tekniske spørsmål, ikke ellers.

Jeg er innmari bra på kverulering, egentlig skulle jeg blitt jurist, men så ble jeg ingeniør istedet. Et stort tap for advokatstanden.

Med ditt snevre blikk og den mangelfulle forståelsen av noe så enkelt som denne tråden, tror jeg vi skal takke Gud for at du ikke ble jurist.

Personlig ser jeg ingen verdi i din form for kommunikasjon.

Hvis du "personlig" ikke ser noen verdi i min form for kommunikasjon, hvem er det da som skriver dette? Din sekretær?

(som kverulant når du meg bare til knærne :lol: )

Jeg har også fått lest denne tråden, og kan si meg enig med de som synes det var mange flotte bilder i denne tråden.

For seilbåtentusiaster var de samme bildene enda finere kan jeg tenke meg!

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Dette var da en lun humoristisk tråd. Jeg likte spesielt godt den med badekar og teskje :lol:

Jeg registrerte at Astor hilser både titt og ofte til det tekstilkledde folk men får skjelden respons tilbake. Det løser du enkelt med å dra båten opp i halvplan like før du er forbi. Om ikke annet får du en vinkende neve http://www.(-- reference to evil site removed --)/forum/html/emoticons/4funny.gif

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Etter å ha lest denne tråden og sett på bilder av seilbåter så er det en ting som er sikkert, og det er at det stort sett er greit med både seilbåt, robåt, motorbåt, og gud vet hva, men derimot eierne er det noe virkelig galt med både titt og ofte. :smash:

[Moralens glade vokter!]

[Vinner OT-forum entusiast 2010]

[ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ]

Noen som har flere flotte seilebåt bilder. :cheers:

Trenger det etter å ha skumlest igjennom dette vrøvlet.

Jeg har ikke tilgang på noen sjøl her jeg er nå.

Flere flott bilder, anybody ?

Redigert av careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

...

Jeg har ikke tilgang på noen sjøl her jeg er nå.

Flere flott bilder, anybody ?

Tilgang til nettet, men ikke til seilbåtbilder? :confused:

Google, Kvasir, Yahoo etc. etc...

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...