Båtfareren Startet 25.Februar.2006 Link til dette innlegget Startet 25.Februar.2006 Hva mener dere at bredden på gummibåten bak moderskipet bør Sitér dette innlegget Link to post
hekta på båt Svart 25.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2006 Hva mener du ? lengden på gummibåten når den henger i davitter. Hvis det er det du mener synes jeg personlig at den ikke bør være lenger enn moderskipets bredde Sitér dette innlegget Link to post
Båtfareren Svart 25.Februar.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2006 ok , det var det jeg trodde . Takk Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 26.Februar.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2006 Gummibåten må ikke stikke utenfor moderskipet min erfaring er at den bør være litt kortere en bredden på moderskipet kjedelig og komme borti noe ved ankomst kai. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.