PanPan Startet 14.Juli.2003 Del på Facebook Startet 14.Juli.2003 ... vi er i øyeblikket 20 medlemmer linket til PC'en i dette landsdekkende godværet! Nei, nå blir det hengekøya i en skyggefull have for meg... :cool: I morgen blir det etterhvert en soloseilas på noen dager! Sitér dette innlegget Link to post
Lijanka Svart 14.Juli.2003 Del på Facebook Svart 14.Juli.2003 Ja, det er litt ille PanPan. Men vår tid kommer... Kos deg med hengekøya -og ikke minst seilasen i morgen! Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 14.Juli.2003 Del på Facebook Svart 14.Juli.2003 Jeg skulle så gjerne vært et annet sted..... Men jobben krever sitt, og jeg måtte sette meg på bussen fra Kragerø søndag kveld. Bare for å oppdage at kunden var forsinket, slik at jeg kunne drøyd det en dag. Både båt og familie er igjen i Kragerø, på sommerens hittil fineste dag. Jeg får trøste meg med en pils eller to i solen etter hvert. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Ludde Svart 14.Juli.2003 Del på Facebook Svart 14.Juli.2003 Det er ingen tvil om at man burde vært helt andre steder på slike dager. Når vi planla ferie i Januar, virket det som en god idè å ta ferie fra 21. juli, og bruke litt av finværet i August, og det velger jeg å tro på ennå. Litt varme nå i forkant er bare bra det. Litt pusling med båten i havna, og noen ventepils i skyggen i hagen, før det bærer av sted til Koster på lørdag. Hold ut alle dere som fortsatt er på jobb... man kan ikke bruke opp været, vi får knallvær senere også. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Batdilla Svart 14.Juli.2003 Del på Facebook Svart 14.Juli.2003 ...Hold ut alle dere som fortsatt er på jobb... man kan ikke bruke opp været, vi får knallvær senere også.Støtter den! Her i fra kontoret mitt får man ihvertfall ikke brukt opp noe særlig av finværet . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.