Birchwood 320 Startet 26.Februar.2006 Del på Facebook Startet 26.Februar.2006 (redigert) Har noen sett denne før eller. Fine fisker? Redigert 26.Februar.2006 av Wellcraft (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Hank Svart 26.Februar.2006 Del på Facebook Svart 26.Februar.2006 Denne var "festlig"! Vet du om den er til salgs noe sted? Skulle gjerne hengt opp et eksemplar i båtforeningen.. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 26.Februar.2006 Del på Facebook Svart 26.Februar.2006 Den var morsom!!! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Pee49 Svart 26.Februar.2006 Del på Facebook Svart 26.Februar.2006 Flott plakat. Skulle gjerne hatt den. Sitér dette innlegget CBK 538 LE5871-EINARSEN Link to post
Birchwood 320 Svart 26.Februar.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Februar.2006 Det viser seg at denne ikke er funnet på nettet. Det er et avisutklipp som mine foreldre har klippet ut en gang i tiden. Kan jo altids prøve å kopiere den da. Kvaliteten er ikke den beste akkurat.. Kan og prøve å lage en ny.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
At-le Svart 27.Februar.2006 Del på Facebook Svart 27.Februar.2006 Det viser seg at denne ikke er funnet på nettet. Det er et avisutklipp som mine foreldre har klippet ut en gang i tiden. Kan jo altids prøve å kopiere den da. Kvaliteten er ikke den beste akkurat.. Kan og prøve å lage en ny.. Hei.Vil ha den også. Kan du ordne kopier og send til meg? Send im til meg. ok? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 23.Mars.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mars.2006 Endeløig har eg surret meg til å ta tak i denne igjen Sorry til alle som venter. Send meg IM dere som vil ha den. Klarte ikke lage fil av denne så jeg må sende den i posten. Legger ved litt reklame for meg og firmaet slik at jeg slipper å betale dette selv. hehe Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Schoo Svart 30.September.2012 Del på Facebook Svart 30.September.2012 Hei Birchwood :) jeg er klar over at denne thread er ganske gammel men hadde håpet at det fortsatt er mulig å får en kopie av denne poster fra Deg? Det hadde vært fantastisk!! Tusen takk, Georg Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 30.September.2012 Del på Facebook Svart 30.September.2012 Fin plakat, til ettertanke.... men hysterisk morsom var den vel ikke.... Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Birchwood 320 Svart 30.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.September.2012 Aha. nå skjønner eg IM. Du dette var et utdrag fra ei avis så en poster har eg desverre ikkje.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Lazyjack Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 (redigert) Fin plakat, til ettertanke.... men hysterisk morsom var den vel ikke.... Enig. Det er jo ikke en full mann som er forsøkt fremstilt, men et lik. For de som har mistet noen i drukning gir dette neppe gode assosiasjoner. Redigert 1.Oktober.2012 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Veganer19 Svart 20.Februar.2019 Del på Facebook Svart 20.Februar.2019 Lazyjack skrev On 1.10.2012 at 8.23: Enig. Det er jo ikke en full mann som er forsøkt fremstilt, men et lik. For de som har mistet noen i drukning gir dette neppe gode assosiasjoner. Flott at du tar opp dette. I tillegg vil jeg også påpeke at fisken på plakaten må sies å være langt over gjennomsnittet av normalfisken med hensyn til utseende. Det er dessverre en etablert myte om at alt av fisk, er pen fisk. Vi må ikke glemme at også fisk innretter seg i hierarkier og at det finnes fisk i havet som ikke har det enkelt. Det hjelper ikke at vi mennesker lager plakater med en totalt urealistisk standard for hvordan fisk skal se ut. Det er IKKE greit å bidra til å legge økt kroppspress, på verken menneske eller fisk. Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 20.Februar.2019 Del på Facebook Svart 20.Februar.2019 Bårdp skrev On 16.1.2019 at 14.48: Veganer19 skrev for 2 timer siden: Flott at du tar opp dette. I tillegg vil jeg også påpeke at fisken på plakaten må sies å være langt over gjennomsnittet av normalfisken med hensyn til utseende. Det er dessverre en etablert myte om at alt av fisk, er pen fisk. Vi må ikke glemme at også fisk innretter seg i hierarkier og at det finnes fisk i havet som ikke har det enkelt. Det hjelper ikke at vi mennesker lager plakater med en totalt urealistisk standard for hvordan fisk skal se ut. Det er IKKE greit å bidra til å legge økt kroppspress, på verken menneske eller fisk. Vel, jeg mstet en stesønn i drukning, for mer enn 10 år siden. Jeg vil alikevel gjerne ha denne til oppslag ombord. Når det gjelder fisken, kunne jeg ikke vært mer enig. Her lager man ett prestasjonspress på en gruppe som vanskelig kan ta til motmæle. Selv om mennesskene står øverst i næringskjeden, gir det ingen rett til å fremstille andre arter på en spekulativ måte. Hva ville du selv følt, om all reklame, alle kjendiser, og alle nobiliteter vist i media var gule, og hadde skjeve øyne, mens du hadde ett kaukasisk utseende.Over tid ville dette brutt ned selvtilliten din. Husk, også fisk har følelser, øyne og hjerne.uansett hvordan de ser ut på yttersiden, er de dessuten bare lekre, etter en runde på restaurantkjøkken fra Oslo, Stavanger, og etterhvert Trondhjem. Jeg har sendt IM til trådstarter.... Sitér dette innlegget Link to post
Steini Svart 21.Februar.2019 Del på Facebook Svart 21.Februar.2019 Kom over eit anna bilde på nettet: Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.