index Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Joda, men det var nå enklere å bare male den da . Inneholder også et par dører, karmer etc i samme materiale, så det hadde blitt litt arbeid å skifte det ut.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Blåsa Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 (redigert) Slettet. Hehe.. hjelper ikke det... Det er sitert og bevart for all evighet.. Edit: Ehhh... eller ikke Redigert 13.April.2007 av Blåsa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wolwerine Svart 7.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2007 Hei Har triste nyheter i dag Jobb situasjonen min har forandra seg kraftig så det ser ikkje ut som att eg får tid til å ferdigstille Cordelia:( Har mistet båtplassen også Så eg vurderer rett og slett å selge gullet mitt som eg har lagt så mange timer med arbeid ned i. Selger ikkje uten att eg får ein god pris for hu. Alt har blitt restaurert og er strøkent.Eneste som gjenstår for att den skal bli helt ferdig er litt trekking i cabin og nye puter i cabinen Hva mener dere eg kan få for båten? Ein trebåt er vell ikkje det som er lettest å få solgt så eg rekner med att dette kommer til å ta tid Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.