Hawaii Startet 2.Mars.2006 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2006 Tok for mange år siden båtførerbeviset på voksenopplæringen i Oslo, den gang de holdt kurset på Oslo Handelsgym. Siden har jeg forlagt eller mistet beviset. Hvor bør jeg henvende meg for å få nytt båtførerbevis? Finnes det et sentralt register over disse bevisene? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 2.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2006 Tok for mange år siden båtførerbeviset på voksenopplæringen i Oslo, den gang de holdt kurset på Oslo Handelsgym. Siden har jeg forlagt eller mistet beviset. Hvor bør jeg henvende meg for å få nytt båtførerbevis? Finnes det et sentralt register over disse bevisene? Prøv å se på denne tråden: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopi...l=båtførerbevis der finner du telefonnummer til Sjøfartsdirektoratet som kan svare deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.