Jump to content

Ny båtbutikk CC-vest

Avmønstret4

Recommended Posts

Har vært på besøk i dag.

- så veldig spennende var ikke butikken....

Da er Swang på Lysaker brygge bedre, - også får man nyte sjøen samtidig.

( og nå er snart Dykkersport og Norsk fiskeutstyr ? også på plass der nede, så da blir det jo rene idyllen.

Var i den nye butikkken nå kjøpte en ny 8 hk Tohatsu til Gummibåten Pris 7990,-

Skikkelige tilbud,

men klart du må vite hva du skal ha, kun for kikken skyld ikke så spennende, men trenger du noe nå, tror jeg prisene er gode nå med tanke på Sjøen for alle.

Vi sees!

Noe impnerende var butikken ikke. De skyldte på at de ikke hadde fått tid til å få inn alle produktene.

Jeg spurte etter VHF-apparat. Det hadde de ikke. hadde vært artig å sett på et håndholdt et.

Derimot hadde de en spekket katalog som hadde mye å by på- Men lite av dette var i hyllene.

Jeg handlet et nytt Eagle ekkeolodd til erstatning fra mitt gamøle fra 1984. Pris kr. 860.-. Det er vel billig? Skal kun bruke det til dybdemåling.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Her var det ikke noe mer utstyr enn i andre butikker.....men oversiktlig. 8 meter takhøyde gjør et betydelig "emptyspace" miljø.

Skal man ha påhenger og gummi...så tror jeg dette var stedet???

Nei takke meg til en intim Malfix butikk som har alt,greie på alt og er man heldig kan man få en god diskusjon helt gratis.

Mvh Jørgen

Fikk tak i følgende til sterkt reduserte priser

Service sett

påhenger

kart

rengjøringsett

kulefender

roblon fortøyningsett

Spennende, kanskje ikke. Men jeg fikk tak i det jeg trengte . Tror at de trenger litt mer tid for

å få alt på plass. Men DAGENS TILBUD var bra.

Vi sees!

Var innom butikken idag. De reklamerer med 25% på båtutstyr, men det gjelder ikke alt. Noe av det som var 25% var det veldig høy pris på ifht andre, så sjekk priser før du handler.

Katalogen var uten prisen.

Spurte en del rundt BEP produktene, og svarene kom fra katalogen. Unge gutter som var i butikken, så de trenger sikkert litt tid for å bygge opp kompetansen.

Gummibåter og motorer hadde de mye av.

Det var en kunde innom for 3.gang, han skulle ha dekkstoler som de annonserte. Butikk betjeningen viste ikke om de hadde det på lager, evt. når de fikk noen.

Kunden gikk ut med noen uttalelser som ikke passer på trykk.

Er det noe du skal ha, ta en tlf. før du drar.

Båtlivet er herlig.

Var innom idag av ren nysjerrighet.

Alle velkomst/åpningstilbudene var borte for lengst.

Så ikke noe som "alle andre" butikker i området også har. Virket som varespekteret var meget smalt og påhenger kjøper jeg hos noen som også kan, og vil, reparere dem hvis/nåt nødvendig.

Nei, bortkastet besøk!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...