klikk Startet 6.Mars.2006 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2006 Tenkte jeg skulle ta en fisketur i dag. Men det ble ikke noe av... Sitér dette innlegget Link to post
Pellegutten Svart 6.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2006 Er det dette som heter "at sjøen går hvit" Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Forholdene endrer seg fort på sjøen, så kanskje du kan prøve igjen i dag? Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 7.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Jeg tviler, for å si det forsiktig!! Båten ligger på stranda, men hele bukta er dypfryst med 1-1,5m snø oppå. Tror jeg skal være fornøyd hvis jeg får den ut til Sankthans..... Heia Norge! Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Ja, du kjenner jo det sikre værtegnet: "Dersom skaresnøen bærer en voksen mann på sankthansaften, blir det sein vår". Sitér dette innlegget Link to post
Båtfareren Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Uflaks ! Skulle ikke forundre meg om fiskeutstyret ligger i bunnen på båten også Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 7.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2006 Ja, du kjenner jo det sikre værtegnet: "Dersom skaresnøen bærer en voksen mann på sankthansaften, blir det sein vår". Eller "no begynn det å grønnes" sies det når postkassan kommer fram på 17 mai Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 9.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2006 ikke noen biltur heller Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 9.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2006 ikke noen biltur heller Var en tur på Skeikampen for et par år siden. Der var det en som hadde forsøkt å grave seg NED til bilen sin. Han hadde åpenbart gitt opp, men for oss andre var det ganske underholdende med dette hullet i snøen der vi kunne se ned på taket på bilen... Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 ikke noen biltur hellerIkke på disse folka heller: Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.