EspenE Startet 17.Juli.2003 Del på Facebook Startet 17.Juli.2003 Har jeg hørt riktig? Syntes så tydelig jeg hørte på radio i dag at det er observert en spekkhugger i Oslofjorden i dag!! Dette må jo være en oppgave for båtfolket å få foreviget på film/bilde. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 17.Juli.2003 Del på Facebook Svart 17.Juli.2003 Har jeg hørt riktig? Syntes så tydelig jeg hørte på radio i dag at det er observert en spekkhugger i Oslofjorden i dag!! Dette må jo være en oppgave for båtfolket å få foreviget på film/bilde.Aftenposten: http://www.aftenposten.no/dyr/article.jhtm...rticleID=585692 Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.Juli.2003 Del på Facebook Svart 17.Juli.2003 Den er jo svart og hvit så det kan jo være at den har tatt seg sommerjobb for polti? Sitér dette innlegget Link to post
EspenE Svart 17.Juli.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2003 Alle som bryter fartsgrensen bør dermed ikke sitte med bena over kanten??? Vel man bør vel ihvertfall være spesielt påpasselig med vikeplikten overfor pinnebåter. Særlig de med sort seil og som ser ut til å ha en tendens til å gå styggelig dypt i vannet. Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 17.Juli.2003 Del på Facebook Svart 17.Juli.2003 Denne spekkhuggeren må være mer klok en Keiko. Han dro jo fra England for å tigge mat et annet sted. Må ha gjort dårlig research i og med at han la turen over til Sunnmøringene?? Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Lars H. Svart 18.Juli.2003 Del på Facebook Svart 18.Juli.2003 Dette må jo være en oppgave for båtfolket å få foreviget på film/bilde.Fant dette bildet på NRK sine sider. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Mariell Svart 18.Juli.2003 Del på Facebook Svart 18.Juli.2003 Denne spekkhuggeren må være mer klok en Keiko. Han dro jo fra England for å tigge mat et annet sted. Må ha gjort dårlig research i og med at han la turen over til Sunnmøringene?? Mvh. BEG Jeg forstår Keiko veldig godt. BEG har du prøvd det Britiske kjøkken? "If you can't deepfry it. Don't use it". Absolutt alt skal jo ned i den frityren. Foresten, ble ikke Keiko flyttet nordover i vinter? Per Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
kito Svart 18.Juli.2003 Del på Facebook Svart 18.Juli.2003 Så "spekkhuggeren" da jeg kom inn til båtplassen på onsdag. Har båtplass ved Paddehavet rett ved Ulvøya i Oslo. Hadde selvfølgelig for en gangs skyld ikke kameraet med meg, men ungene fikk heldigvis se den. Må nok tilstå at jeg trodde at det var en Nise, da den ikke var spesielt stor. Flott var den uansett. MVH Kito Sitér dette innlegget Link to post
EspenE Svart 18.Juli.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2003 Det hadde vært gøy om baatplassen.no kunne være aktive med å rapportere sted og kurs ved eventuell observasjon videre fremover også. Da vil muligheten for å få et bilde av den også bli større. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.