Jump to content

Medlem nr.: 1000 ventes hvert øyeblikk!!

Walter_S

Recommended Posts

Ser akkurat at medlem nr. 999 har meldt seg inn kl.: 19:43 i dag - da er det vel ikke lenge før det 1000-endste medlem finner veien hit!  :rolleyes:

:smiley:  :seeya:  :wink:  :seeya:  :wink:  :wink:  :wink:  :wink:  :cool:  :cool:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

• 10 måneder senere...

Hmmm, 1000 nye medlemmer siden nyttår det,da. Eller med andre ord 50% økning.

Ikke verst! Og ikke så rart heller, mange er vel rekruttert fra BM, Båtplassen der er bare en skygge av hva den en gang var  :rolleyes:

Problemet er vel bare at Baatplassen er sterkt vanedannende, så kanskje en advarsel om dette hadde vært på sin plass første gang man logger seg inn? :seeya:

Hmmm, 1000 nye medlemmer siden nyttår det,da.

Hvis du ser på datoen i første innlegg så kan det nok rime med 1000 medlemmer da. Nå gjelder 3000

:rolleyes:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Hvis du ser på datoen i første innlegg så kan det nok rime med 1000 medlemmer da. Nå gjelder 3000

:rolleyes:

Jepp, skjønte det :flag:  Mente bare å huske at det var en viss spenning om vi ville nå 2000 til årsskiftet, og nå er det altså over 3000 :seeya: Meget bra!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...