Halvor Startet 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2006 Hei! Er det noen som har erfaring med septikkverna fra Maritm som er priset til drøye 700 kroner? Vurderer å sette inn denne, men har hørt noen rykter om at den ikke er så bra. Har fortsatt lyst til å beholde manuelt toalett, men ha kvern og pumpe på tømming. Er det noe problem med dette? Maritim sa at det gikk bra. Takknemlig for svar. Halvor Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Jeg satt inn denne kvernen fra Maritim i fjor våres. Denne fungerte sessongen i fjor uten problemer. Er litt spent om den fungerer til våren etter en vinter med litt frostvæske i pumpen. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
Halvor Svart 10.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Takk for tipset. Halvor Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Jeg kjøpte også denne i vinter, men har ikke montert den ennå. Tror nok den fungerer bra så lenge den ikke blir tørrkjørt for mye. Skal derfor montere den på nivå med bunnen av tanken. Mvh Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Hei, Har dårlig erfaring, med et par av denne type. Det skal ikke mer en ett par kissebærsteiner til før de fusker. Da er det vanskelig å høre om tanken er tom eller ikke. Har gått over til elektrisk pumpe basert på samme prisnsipp som de manuelle septikpumpene. Tror jeg betalte 2800,- hos Maritim, og nå har det problemet vært borte i 4 sesonger. Sitér dette innlegget Link to post
Halvor Svart 10.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Takker for innspill. Halvor Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Hei, Har dårlig erfaring, med et par av denne type. Jeg har også svidd av et par slike pumper i løpet av årene. Se Denne tråden. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Har gått over til elektrisk pumpe basert på samme prisnsipp som de manuelle septikpumpene. Tror jeg betalte 2800,- hos Maritim, og nå har det problemet vært borte i 4 sesonger.HeiHar gått for samme løsning som deg, og har samme erfaring. Kan anbefales. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Petter-B Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Hei Har gått for samme løsning som deg, og har samme erfaring. Kan anbefales. mvh giver Her koster den mye mindre: Westmarine, tar dere sjansen? Hilsen Petter-B Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Astor Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Har montert den i to båter som jeg har hatt. Den går og går og bråker som alle andre.... Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.