Jump to content

Septikkvern fra Maritim

Halvor

Recommended Posts

Hei!

Er det noen som har erfaring med septikkverna fra Maritm som er priset til drøye 700 kroner? Vurderer å sette inn denne, men har hørt noen rykter om at den ikke er så bra. Har fortsatt lyst til å beholde manuelt toalett, men ha kvern og pumpe på tømming. Er det noe problem med dette? Maritim sa at det gikk bra.

Takknemlig for svar.

Halvor

Jeg satt inn denne kvernen fra Maritim i fjor våres. Denne fungerte sessongen i fjor uten problemer. Er litt spent om den fungerer til våren etter en vinter med litt frostvæske i pumpen.

Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro???

Ny Flem.jpg

Hei,

Har dårlig erfaring, med et par av denne type. Det skal ikke mer en ett par kissebærsteiner til før de fusker. Da er det vanskelig å høre om tanken er tom eller ikke.

Har gått over til elektrisk pumpe basert på samme prisnsipp som de manuelle septikpumpene. Tror jeg betalte 2800,- hos Maritim, og nå har det problemet vært borte i 4 sesonger.

Har gått over til elektrisk pumpe basert på samme prisnsipp som de manuelle septikpumpene. Tror jeg betalte 2800,- hos Maritim, og nå har det problemet vært borte i 4 sesonger.

Hei

Har gått for samme løsning som deg, og har samme erfaring.

Kan anbefales.

mvh

giver

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...