h2o Startet 10.Mars.2006 Del på Facebook Startet 10.Mars.2006 Jeg skulle gjerne fått tak i en tidligere utgave av praktisk båtliv. Nr 2 - 1994, er det noen her som kan hjelpe meg med det. Er på jakt etter en test av Viksund 270 som står i dette bladet. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 10.Mars.2006 Del på Facebook Svart 10.Mars.2006 Hvis du kontakter Viksund, mulig de har arkiv av testene. Regner sannsynligheten som stor hvis testen er god. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Jon-Kåre Svart 10.Mars.2006 Del på Facebook Svart 10.Mars.2006 (redigert) Skal se etter da jeg mener å ha lest denne testen. Var det 270 fly de testet da?? HUsker med gremmelse at jeg syntes det var en pen båt og at jeg kunne tenkt meg den. Ja hva tenker man ikke på når man er ung og uviten. Båten er jo laget av plast Redigert 10.Mars.2006 av jonkare (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Batdilla Svart 10.Mars.2006 Del på Facebook Svart 10.Mars.2006 Ja, eller kontakte redaksjonen direkte og spørre om en kopi. Mange blader er veldig behjelpelige med slik, spesielt hvis man innleder med å takke for et godt blad, er min erfaring... Sitér dette innlegget Link to post
Lillefix Svart 10.Mars.2006 Del på Facebook Svart 10.Mars.2006 Hva med å ta en tur på biblioteket? Her har de i hvert fall mange utgaver av praktisk Båtliv. Men vet ikke hvor mange år tilbake de tar vare på dem. Sitér dette innlegget Det finnes alltid noe å glede seg over! Link to post
Jon-Kåre Svart 11.Mars.2006 Del på Facebook Svart 11.Mars.2006 Stemte det. Jeg har bladet så hvis du sender meg en im med adresen din og du betaler porto skal jeg sende deg bladet. Nevnte båt var og testet Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.