deep diver Startet 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2006 Jeg har handlet meg en Viksund 1000 i Harstad, denne skal jeg opp å hente førstkommende Tirsdag (14.03.06). Er det noen som har forslag til hvor jeg kan fylle diesel på veien, eventuelt pris. Det er drivstoffkapasitet på 900 liter... Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Måløy ligger rett under 6kr. Shell stasjon på babord side før brua... Sitér dette innlegget Link to post
runem Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Det finnes mange plasser å fylle på strekningen. Du kan for eksempel fylle i Sandnessjøen, Rørvik, Kristiansund, Måløy Sitér dette innlegget Link to post
anton Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Med 900 liters tank kan du vel gå fram og tilbake flere ganger uten å tanke ? Jeg har gått kysten fra Arendal til Hammerfest flere ganger med 70 liters tank i min seilbåt, og har aldri hatt problemer med å finne plasser å tanke. I motsetning til bensinprisene, så er båtdieselen billigere i nord enn i sør. Merkelig. Sitér dette innlegget Link to post
deep diver Svart 10.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Det er en TAMD 72 maskin på ca 400 Hk som står i båten så jeg trenger å fylle 3 ganger vill jeg tro Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Du finner noe i denne tråden: Harstad-Søgne i pinsen. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Hei Dette er en av de som var med og hentet Søgne Dykkerklubbs båt på samme marinaen i Harstad for etpar år siden. Da fikk vi rimelig diesel på et tankanlegg i Sandnessjøen eller Brønnøysund, husker ikke hvor. Nordvest for Bømlo har jeg også tanket rimelig diesel på et butikkanlegg en gang, men jeg husker hverken navn eller sted. Noen som kjenner stedet og dieselprisen? Skulle gjerne hatt fri slik at jeg kunne vært med på turen... Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Eline Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 Kopervik på Karmøy, kr. 5.49 pr liter! Billigst her i distriktet, i alle fall. Gratulerer med ny båt - og god tur! Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 10.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2006 5,80 i Brandasund ,God tur! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.