Jump to content

Owatrol 1 kan brukes til så mangt....(agurktid)

Walter_S

Recommended Posts

Hei! (Litt agurk-nytt!):smiley:

Hvis du, som meg, elsker lukten av Owatrol, og er ferdig med oljing / lakking av båten for i sommer, så kan du jo gå løs på andre ting!

Fant noen håpløse, falmete og oksyderte hagestoler i plast som jeg satte inn med Owatrol 1 - og det gjorde susen!  :cheers:

Bilde

Før     og     etter!

Med fare for å bli irettesatt - at dette har ikke noe med båt å gjøre!!! (Men jeg har sett større  motorbåter som faktisk har stablestoler på akterdekket!  :yesnod: )

Hilsen,

Walter_S

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Owatrol har en egen variant som heter Polytrol, denne er laget spes for å få liv i falmet plast.

Effektiv på oksydert gelcoat, f.eks. mørke pyntestriper etc. Sikkert på hagestoler også. :smiley:

Denne siste tiltredes! Har nettopp brukt varianten Polytrol på min 13 år gamle Skibsplast 600 VS' røde dekorstripe som var matt og nærmest rosa. Etter påføring av Polytrol på rødstripa ser båten nesten fabrikkny ut! (Polytrol'en ser og lukter imidlertid fryktelig likt "morsolja", våre alles kjære fru Owa Trol, så det er nok hennes ektefødte barn, ja!  :sad:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...