Walter_S Startet 21.Juli.2003 Link til dette innlegget Startet 21.Juli.2003 Hei! (Litt agurk-nytt!) Hvis du, som meg, elsker lukten av Owatrol, og er ferdig med oljing / lakking av båten for i sommer, så kan du jo gå løs på andre ting! Fant noen håpløse, falmete og oksyderte hagestoler i plast som jeg satte inn med Owatrol 1 - og det gjorde susen! Før og etter! Med fare for å bli irettesatt - at dette har ikke noe med båt å gjøre!!! (Men jeg har sett større motorbåter som faktisk har stablestoler på akterdekket! ) Hilsen, Walter_S Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Nils Svart 21.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2003 Sitat (Men jeg har sett større motorbåter som faktisk har stablestoler på akterdekket! )Og plommetre? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 21.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2003 Jeg har faktisk 2 identiske stoler på akterdekket Må nok gå på med owatrol jeg og, da mine er veldig falmet. Fint tips det da Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 21.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2003 Owatrol har en egen variant som heter Polytrol, denne er laget spes for å få liv i falmet plast. Effektiv på oksydert gelcoat, f.eks. mørke pyntestriper etc. Sikkert på hagestoler også. Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 21.Juli.2003 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2003 Sitat Owatrol har en egen variant som heter Polytrol, denne er laget spes for å få liv i falmet plast. Effektiv på oksydert gelcoat, f.eks. mørke pyntestriper etc. Sikkert på hagestoler også. Denne siste tiltredes! Har nettopp brukt varianten Polytrol på min 13 år gamle Skibsplast 600 VS' røde dekorstripe som var matt og nærmest rosa. Etter påføring av Polytrol på rødstripa ser båten nesten fabrikkny ut! (Polytrol'en ser og lukter imidlertid fryktelig likt "morsolja", våre alles kjære fru Owa Trol, så det er nok hennes ektefødte barn, ja! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.