pauc Startet 14.Mars.2006 Del på Facebook Startet 14.Mars.2006 Hvilken type stoffing bruker dere på Bravodrev? Finnes det blank(klar) stoffing? Er det mindre behov for beskyttelse mot groing på et svart drev? Sitér dette innlegget Link to post
OdinIII Svart 14.Mars.2006 Del på Facebook Svart 14.Mars.2006 Jeg bruker svart seajet spray, har brukt det i noen år nå med ok erfaring Blank bunnstoff til drev, brukte et år mille klar med meget dårlig resultat. Hilsen Cato Sitér dette innlegget Link to post
Ole-Jacob Svart 14.Mars.2006 Del på Facebook Svart 14.Mars.2006 Jeg bruker svart seajet spray, har brukt det i noen år nå med ok erfaringFunker fint! Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 14.Mars.2006 Del på Facebook Svart 14.Mars.2006 Jeg har hørt noen billakkerere som anbefaler syrevasking av ror, aksler, akseloppheng og andre metaller før påføring av bunnstoff. Har noen erfaring om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.