Jump to content

Edit History

John_Kr

John_Kr

Tar frem igjen denne tråden. Jeg kjøpte ny båt i 2014 og hadde Securmark båtregister og skilt, men skiltene ble aldri satt på pga utseende, de er stygge.

Nå har jeg solgt denne båten og bestilt ny 2018 modell, innser at jeg må ha registreringsskilt på båten, men da vil jeg enten klippe bort reklame og strekkode eller styre registrering til de som har det peneste skiltet. Har lagt ved to bilder fra skilt som de ser ut i dag, synes at Redningsselskapets skilt ser penest ut, men de har også fått dette med reklame. Det må jo gå an å klippe bort dette skrote, jeg er ikke interessert i å se ut som er juletre.

binary-198801-449197.jpg

securmark_skilt.jpg

John_Kr

John_Kr

Tar frem igjen denne tråden. Jeg kjøpte ny båt i 2014 og hadde Securmark båtregister og skilt, men de ble aldri satt på pga utseende (stygge). Nå har jeg solgt denne båten og bestilt en ny 2018 modell, insert at jeg må ha registreringsskilt på båten, men da vil jeg enten klippe bort reklame og strekkode eller styre registrering til de som har det peneste skiltet. Har lagt ved to bilder fra skilt som de ser ut i dag.

binary-198801-449197.jpg

securmark_skilt.jpg

• Create New...