henboe Startet 16.Mars.2006 Del på Facebook Startet 16.Mars.2006 Kan noen forklare meg dette? Hva er forskjellern på et 290 DP drev og DPE, som jeg har? Synes de ser like ut jeg? Hva er forskjellen på A og B propeller? Mvh Henboe. Sitér dette innlegget Link to post
Bømlafjord Svart 16.Mars.2006 Del på Facebook Svart 16.Mars.2006 Propeller som är försedd med grön/gul dekal (A-propeller) får endast användas till dieselmotorer. Propeller som är försedd med röd/gul dekal (B-propeller) får endast användas till bensinmotorer. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 16.Mars.2006 Del på Facebook Svart 16.Mars.2006 Forskjellen på DP og DP-E drev ja..... Har du en mail så skal jeg sende deg et skjema som har avbildet alle drev med spesifikasjoner. Har DP-E drev selv og i DP familien finnes det: DP-A,DP-A1,DP-A2,DP-B,DP-B1,DP-C,DP-C1,DP-D,DP-D1,DP-E og DP-G Forskjellen på DP og DP-E er ihvertfall at eksosen er flyttet ned til under kavitasjonsplata mot før utgang i kavit plata. Mvh Jørgen Send meg en IM på mailen din...så sender jeg skjema. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Haakon Svart 17.Mars.2006 Del på Facebook Svart 17.Mars.2006 Propeller som är försedd med grön/gul dekal (A-propeller) får endast användas till dieselmotorer. Propeller som är försedd med röd/gul dekal (B-propeller) får endast användas till bensinmotorer. Dette kan ikke stemme, på min båt med KAD42 og DP drev står det B2 propeller..... Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 17.Mars.2006 Del på Facebook Svart 17.Mars.2006 (redigert) Da trår jeg til igjen: http://www.volvo.com/NR/rdonlyres/2D2F5550...e_2005_2006.pdf Her står ALT du trenger å vite om propellspesifikasjoner og valg. Redigert 17.Mars.2006 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
saga Svart 17.Mars.2006 Del på Facebook Svart 17.Mars.2006 Dette er klippet fra drevia sine sider og viser klart hvilke motorere som skal ha de ulike propelltypene. Typ A: Dieselmotorer 30/31/32/40/41 Typ B: Dieselmotorer KAD42/43/44 samt bensinmotorer Typ C: Diesel & bensinmotorer, rostfritt Typ D: Diesel & bensinmotorer med DP-S drev Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.